پویش حمایت از «کودکان کادر درمانی» برگزار می‌شود

پویش «خانواده‌های چشم به راه، ایران قدردان» در حمایت روانی و اجتماعی از اعضای کادر درمانی، خانواده‌های آنان به ویژه کودکانشان، برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، دانشگاه علوم بهزیستی و توان‌بخشی با همکاری جمعیت هلال احمر، انجمن مطالعات کودکان پیش از دبستان ایران و با حمایت وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا، پویش «خانواده‌های چشم به راه ، ایران قدردان » را در حمایت روانی و اجتماعی از اعضای کادر درمانی، خانواده‌های آنان به ویژه کودکانشان، برگزار می‌کند.

منصوره کریم زاده، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و رئیس انجمن مطالعات کودکان پیش از دبستان ایران درباره این پویش، گفت: این پویش به منظور ارج نهادن به خدمات ارزشمند پزشکان، پرستاران و کادر سلامت کشور و همراهی و همدلی با خانواده‌ها به ویژه کودکان این عزیزان، برگزار می‌شود.

وی افزود: پویش «خانواده‌های چشم به راه ، ایران قدردان » با هدف حمایت روانی و اجتماعی از کودکان این عزیزان، کاهش دلتنگی و تقویت احساس افتخار نسبت به والدین خود برگزار می‌شود و با توجه به اصول و اهداف این پویش بشردوستانه، از ظرفیت حوزه‌های داوطلبی و مشارکت‌های مردمی همچون جمعیت هلال احمر بهره گرفته شده است.

کریم زاده با اشاره به حمایت و نظارت وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر بر اجرای این پویش که تا 5 اردیبهشت ماه سالجاری ادامه دارد، ادامه داد: در این پویش فعالیت‌های مختلف شکل گرفته که شامل برنامه‌های جمعی برای کادر درمانی مراکز و بیمارستان‌ها تا برنامه‌های انفرادی برای اعضای کادر درمانی (مانند ارسال هدایا) با نظارت وزارت بهداشت می‌شود که در راستای تقدیر از خدمات اعضای کادر درمانی سراسر کشور اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066277

وب گردی

وب گردی