برگزاری کلاس‌های رفع اشکال مجازی برای دانشجویان واحد علوم و تحقیقات

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های قم، سمنان، تهران و واحد علوم و تحقیقات به صورت ویدئوکنفرانس دیدار کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه دیدار نوروزی دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، عبدالله خالصی‌دوست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، رضا مسعودی سرپرست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی و سیف اله فضل‌الهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم پیش از ظهر امروز به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت برگزاری کلاس های آموزش مجازی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، گفت: آموزش مجازی از اسفندماه در واحدهای دانشگاه راه‌اندازی شد و اقدامات لازم به منظور ارتقای کیفیت برگزاری این کلاس ها همچنان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در مقابله با شیوع کرونا بسیار خوب ظاهر شده‌اند، اظهار کرد: در این راستا 10 کمیته فعال شده و در زمینه های مختلف در حال خدمت‌رسانی هستند. ارائه مشاوره و خدمات روانشناسی، تولید مواد ضدعفونی‌کننده، خدمات دانش بنیان در حوزه کمک به درمان کرونا، مستندسازی مسائل مربوط به کرونا در کشور و... از جمله فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران است.

در ادامه، عبدالله خالصی‌دوست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان به بیان گزارشی درخصوص عملکرد حوزه متبوع خود در مواردی از جمله آموزش مجازی، کمک به رفع چالش های بحران کرونا، عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در سال گذشته و... پرداخت.

نحوه برگزاری کلاس های درسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان به صورت مجازی، تهیه اقلام ضروری برای بیمارستان های دانشگاه آزاد اسلامی استان، بروزرسانی تجهیزات بیمارستانی، طراحی و ساخت دستگاه تب‌سنج، تهیه محتواهای روحیه‌بخش برای همکاران، فعال‌سازی مراکز مشاوره غیرحضوری و... از جمله اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان بوده است.

رضا مسعودی سرپرست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه این جلسه، با بیان اینکه همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و متوقف شدن کلاس های حضوری، آموزش مجازی در واحد علوم و تحقیقات آغاز شد، گفت: در آموزش مجازی برای دانشجویان، کلاس ها به صورت آنلاین، آفلاین و تولید محتوای آفلاین برگزار می شود. همچنین کلاس های رفع اشکال به صورت هفتگی در حال برگزاری است. خدمات لازم برای دانشجویان خارجی واحد علوم و تحقیقات نیز اندیشیده شده تا بتوانند از مسیر ویژه‌تری محتوای آفلاین کلاس ها را دریافت کنند.

وی درخصوص اقدامات واحد علوم و تحقیقات در حوزه کمک به درمان ویروس کرونا، گفت: یک آزمایشگاه در واحد در اختیار بسیج دانشجویی قرار گرفته که در حال تولید و توزیع ژل ضدعفونی‌کننده هستند. فعالیت های دانش بنیان و پژوهشی نیز در این زمینه در حال انجام است.

سیف‌اله فضل‌الهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با ارائه گزارشی از نحوه برگزاری کلاس های آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی استان متبوع خود، تصریح کرد: آموزش مجازی به عنوان یک آموزش تکمیلی بسیار حائز اهمیت است و ما با تمام توان برای ارتقای کیفیت این کلاس ها تلاش خواهیم کرد.

وی همچنین به بیان مطالبی درخصوص اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در زمان شیوع ویروس کرونا پرداخت.

در این جلسه علی سروری مجد مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان ها، حسن بنیانیان مشاور و دستیار امور فرهنگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066288

وب گردی

وب گردی