هدیه ۵۰۰ هزار تومانی بنیاد مستضعفان به خانواده‌های فاقد شناسنامه

 رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به تشرح جزئیات کمک این نهاد به خانواده‌های محروم سیستان و بلوچستان پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به تشرح جزئیات کمک به خانواده‌های محروم سیستان و بلوچستان پرداخت.

این هدیه ۵۰۰ هزار تومانی بنیاد مستضعفان به خانواده‌های فاقد شناسنامه برای توزیع میان ۴۸ هزار خانوار محروم سیستان و بلوچستان در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار می‌گیرد.

علاوه بر این مبلغ، مقرر شد به بیش از ۶٧٠٠ خانواده اتباع و مهاجرین خارجی که دارای همسر (زن) ایرانی هستند نیز هدیه‌ای ۴٠٠ هزار تومانی از سوی این بنیاد تخصیص داده شود.

همچنین با پیشنهاد استاندار سیستان و بلوچستان، بیش از ٣٨ هزار خانواده در نوبت حمایت کمیته امداد و بهزیستی، خانواده‌های آسیب‌پذیر عشایر، خانواده زندانیان نیازمند و خانواده‌هایی که در این استان تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی قرار ندارند، هدایایی را به تناسب افراد تحت پوشش خانوار‌ها از بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دریافت مى‌کنند.

بر اساس تصمیم اتخاذ شده خانواده‌های تک نفره هدیه‌ای ٢٠٠ هزار تومانی، خانواده‌های ٢ نفره هدیه‌ای ٣٠٠ هزار تومانی، خانواده‌های ٣ و ۴ نفره هدیه ۴٠٠ هزار تومانی و خانواده ۵ نفره و به بالا هدیه نقدی ۵٠٠ هزار تومانی از سوی بنیاد مستضعفان دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066297

وب گردی

وب گردی