«قلعه محافظان» در روزهای کرونا منتشر شد/ سرنوشت پرنده‌هایی که به دست ابراهیم نبی (ع) زنده شدند، چه شد؟

رمان «قلعه محافظان» تازه‌ترین اثر فاطمه مسعودی است که نشر کتابستان معرفت آن را منتشر کرده و داستانی متفاوت در میان داستان‌های دینی روایت می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، رمان «قلعه محافظان» اثر فاطمه مسعودی از سوی نشر کتابستان معرفت منتشر و عرضه شده است. این نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: نوشتن این کتاب از طرح اولیه تا اصلاح نهایی حدود دو سال طول کشید.

وی با اشاره به موضوع این کتاب گفت: موضوع اصلی داستان بحث ظهور است، البته در این کتاب اشاره‌ای به ارتباط داستان پیامبران و داستان زندگی در روزگار موعود شده است.

مسعودی افزود: چهار پرنده به نام‌های ارمیا، سموئیل، رایان و سورن که با معجزه ابراهیم نبی(ع) زنده ماندند، تصمیم به تاسیس قلعه محافظان می‌گیرند. ارمیا و سموئیل به طرز مرموزی کشته می‌شوند و سال‌ها می‌گذرد تا نوه ارمیا به عنوان یکی از محافظان به ماموریتی فرستاده می‌شود و طی ماموریت رازهایی از قلعه را کشف می‌کند البته در این ماموریت تنها نیست و... .

بر اساس این گزارش «قلعه محافظان» سرشار از اتفاقات شگفت است که از دنیای مردگان آغاز می‌شود. سال‌ها از ساخته شدن قلعه محافظان گذشته است. وارد شدن به جنگل تاریکی، حتی آغاز ماجرا هم حساب نمی‌شود. کشف راز مرگ ارمیا یکی از اتفاقات این رمان است. نواده ارمیا باید بال بزند تا علی علیه السلام را در غدیر خم پیدا کند. ارمیا فکر می‌کند این بایدها برایش زیاد است؛ اما وقتی راز مرگ جد بزرگش را پیدا کند دنیا همانند قبل خواهد ماند؟

رمان جدید فاطمه مسعودی در 176 صفحه و با قیمت 23 هزار تومان روانه بازار شده است. قبل‌تر از مسعودی رمان‌هایی مانند «محمدجواد و شمشیر ایلیا» (برای نوجوانان) و «رویای بی‌قرار» (رمانی برای بزرگسال با موضوع ناباروری) روانه بازار نشر شده بود که اقبال مخاطبان به رمان «محمدجواد و شمشیر ایلیا» بسیار زیاد بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066310

وب گردی

وب گردی