راه‌اندازی نقاهتگاه ۴۰ تختخوابی توسط دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین گفت: خوابگاه دانشجویی دخترانه کوثر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان با رعایت تمام نکات بهداشتی به‌عنوان نقاهتگاه بیماران مبتلا به ویروس کرونا راه‌اندازی شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از تاکستان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین(تاکستان، بویین‌زهرا و مرکز شال) به همراه اعضای هیئت رئیسه واحد تاکستان با حضور در بیمارستان شفای این شهر از فداکاری‌ها و تلاش‌های کادر درمانی و مدافعان سلامت در زمینه مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کردند.

رضا شعبان‌نژاد در حاشیه این بازدید درباره اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان برای مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: با شیوع ویروس کووید-۱۹ در کشور و استان قزوین، دانشگاهیان واحد تاکستان هم با لبیک به فرمایش‌های مقام معظم رهبری و تأکید رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، امدادی و اختصاص تجهیزات و امکانات دانشگاه وارد مقابله با این بیماری همه‌گیر و کمک به مردم شدند.

وی افزود: در همین راستا و با همکاری ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان قزوین و جمعیت هلال احمر تاکستان، خوابگاه دانشجویی دخترانه کوثر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان با رعایت تمام نکات بهداشتی به‌عنوان نقاهتگاه بیماران مبتلا به ویروس کرونا راه‌اندازی شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین یادآور شد: این نقاهتگاه با ۴۰ تخت در خدمت بیماران بهبودیافته خواهد بود.

شعبان‌نژاد اضافه کرد: اکنون مراکز درمانی تاکستان پاسخگو هستند و این مکان درصورت نیاز به‌عنوان نقاهتگاه در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به سایر اقدامات این دانشگاه در زمان شیوع بیماری بیان کرد: اعزام داوطلبانه دانشجویان پرستاری واحد تاکستان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، پیام قدردانی رئیس از کادر درمانی استان به‌ویژه دانشجویان و استادان رشته پرستاری این واحد، گندزدایی فضاهای آموزشی واحد تاکستان، شرکت داوطلبانه دانشجویان بسیجی این واحد در توزیع اقلام بهداشتی و غذایی در مناطق محروم استان، برقراری تماس تلفنی رئیس با برخی از دانشجویان درگیر بیماری و بررسی آخرین وضعیت آنان، پیگیری و برگزاری منظم کلاس‌های مجازی ازجمله اقدامات واحد تاکستان در ایام شیوع ویروس کروناست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان یادآور شد: واحد تاکستان این آمادگی را دارد که تمام امکانات و تجهیزات خود را برای مقابله و شکست ویروس کرونا در اختیار کادر درمان و ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا قرار دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066402

وب گردی

وب گردی