راه‌اندازی بیمارستان ۲ هزار تخت‌خوابی یکی از خدمات اجتماعی ارتش است

بسیج اساتید استان اصفهان بیانیه‌ای برای روز ارتش منتشر کرد که در آن ضمن گرامیداشت این روز، خدمات اجتماعی این نهاد را ارج نهاد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز بسیج اساتید استان اصفهان به مناسبت روز ارتش بیانیه‌ای منتشر کردند.
درمتن بیانیه آمده است: به فضل پروردگار، ارتش جمهوری اسلامی ایران - همان طوری که امام بزرگوار می خواستند و آرزو می کردند و بارها بر زبان آورده بودند - یک ارتش مردمی و خدایی است. مقام معظم رهبری

در ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان ملت و انقلاب که از همان روزهای اول بنای دشمنی را گذاشته بودند، نغمه شوم و خطرناک انحلال ارتش را سرداده و متاسفانه عده ای در داخل نیز با آنان همنوایی کردند.

در ادامه آمده است: در آن ایام ارتش در حساسترین شرایط حیات خود قرار گرفته بود، امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین حامی ارتش طی پیامی نقشه شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب بسته و با قاطعیت هرچه تمامتر، ضرورت حفظ ارتش را اعلام کردند. ایشان طی فرمان تاریخی و مهمی روز 29 فروردین را روز ارتش نامگذاری کردند.

در ادامه این بیانیه بیان شده است: بعدها در طی دوران دفاع مقدس این نگاه تیز بین حضرت امام (ره) به اثبات رساند که ارتش نیز همراه با سایر نیروهای نظامی جزو مهمترین ارکان دفاع از کشور قرار گرفتند.

در طول سال‌های پس از جنگ نیز هر جا به وجود ارتش نیاز بوده است این ارگان انقلابی خالصانه همپای سپاه و اقشار مردم پا به عرصه خدمت رسانی گذاشته است.

در روزهای اخیر که تمام جهان و کشور درگیر ویروس کرونا شده اند ارتشیان ایثار گر با حضور در عرصه های مختلف تلاش کرده اند تا با تمام امکانات خود باری را از روی مردم و نظام بردارند. از جمله این خدمات راه اندازی بیمارستان 2000 تخت خوابی در تهران است که مورد توجه جهانیان نیز قرار گرفت.

در پایان این بیانیه آمده است: بسیج اساتید استان اصفهان ضمن بزرگداشت یاد وخاطره شهدای ارتش جمهموری اسلامی از زحمات آن ها در مقابله با ویروس کرونا تقدیر و تشکر نموده و برای همه عزیزان ارتشی آرزوی سلامتی و موفقیت از درگاه پروردگار می نماید.

انتهای پیام /

کد خبر: 1066467

وب گردی

وب گردی