ساری: با بازیکنان چلسی اختلاف داشتم

سرمربی حال حاضر تیم فوتبال یوونتوس دلیل اینکه چرا تنها یک فصل در چلسی دوام آورد را توضیح داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، مائوریتزیو ساری اعتراف کرد که در یک فصل حضورش در تیم فوتبال چلسی (19-2018) که با این تیم قهرمان لیگ اروپا شد و در لیگ برتر سوم، با برخی از بازیکنان این تیم اختلاف پیدا کرده بود.

این مرد 61 ساله که تابستان سال گذشته هدایت یوونتوس را برعهده گرفت به شبکه این باشگاه گفت: هرچه بیشتر از پله‌های یک نردبان بالاتر بروی، برقرار کردن روابط شخصی با بازیکنانت سخت‌تر می‌شود. محیط اطرافت خیلی عوض می‌شود و ایجاد آن روابط بیشتر طول می‌کشد. من با بازیکنان چلسی رابطه‌ای پراختلاف داشتم اما زمانی که به آنها گفتم که می‌روم، بسیاری از آنها گریه کردند. من جزو آن دسته از افرادی نیستم که با دیگران خیلی صمیمی می‌شوند و پشت شانه‌‌های‌شان می‌زنند. درباره کاری که بازیکنان اشتباه انجام می‌دهند زیاد صحبت می‌کنم و کمتر درباره کارهای خوبی که انجام می‌دهند حرف می‌زنم. فکر می‌کنم که همین موضوع تأثیر بزرگی دارد اما بعدها آنها یاد می‌گیرند که شما را به خاطر کسی که هستید ستایش کنند.

ساری افزود: بیشترین ارتباطاتم با بازیکنانی است که کمتر از همه به آنها بازی می‌دهم. به همین دلیل آنها به محض اینکه متوجه شخصیت شما شوند، همه چیز را درک خواهند کرد. برخی از بازیکنانی که به فکر بازنشستگی می‌افتند گاهی از من درباره تکنیک‌های مربیگری سؤال می‌پرسند. برخی می‌پرسند که آیا می‌توانند برای یکسال به کادر فنی من ملحق شوند. بعضی‌ها حتی به دلایل شخصی نزد من می‌آیند چون با همسر یا فرزندان‌شان اختلاف دارند. وقتی یک رابطه آغاز می‌شود شما می‌توانید درباره هر چیزی حرف بزنید.

ساری با وجود اینکه طرفدار سبک زندگی انگلیسی‌ها نیست، اعتراف کرد که شیفته سبک فوتبال این کشور شده است. سرمربی سابق چلسی ادامه داد: شما در انگلیس این احساس را دارید که مردم نه فقط در فوتبال بلکه در همه ابعاد زندگی فرصت‌های بیشتری دارند. با تمام این‌ها من هرگز حاضر نیستم در انگلیس زندگی کنم. درک هم نمی‌کنم که چطور بعضی از ایتالیایی‌ها حاضر شده‌اند که آنجا زندگی کنند. در مورد فوتبال‌شان اما داستان کاملاً متفاوت است. من دلتنگ لیگ برتر هستم. از نظر فنی سطح آن لیگ فوق‌العاده بالا است و جو بازی‌هایش هم باورنکردنی است.

کد خبر: 1066513

وب گردی

وب گردی