«منطقه پرواز ممنوع» را در شبکه نمایش خانگی ببینید

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» از ۲۶ فروردین از طریق سامانه VOD عماریار و همچنین شبکه نمایش خانگی عرضه شده و علاقه‌مندان می‌توانند به تماشای آن بنشینند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت‌نژاد از روز سه‌شنبه ۲۶ فروردین از طریق سامانه VOD عماریار به آدرس www.Ammaryar.ir و همچنین شبکه نمایش خانگی منتشر شده است.

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» با ۵ میلیارد و ٩٠٠ میلیون تومان فروش بلیط در سینماتیکت و یک ‌میلیارد و ۲٠٠ میلیون تومان فروش در مناطق و شهر‌های فاقد سینما توسط سامانه توزیع عماریار (سینما سیار) هفت میلیارد فروش را پشت سر گذاشت.

این فیلم روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده شدن برای شرکت در مسابقات ساخت هواپیما، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی زکریایی، زین‌العابدین تقی‌پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران فیلم «منطقه پرواز ممنوع» هستند.

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» تندیس پر مخاطب‌ترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان اصفهان و جایزه بهترین بازیگر این جشنواره را نیز از آن خود کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066516

وب گردی

وب گردی