مصوبه اصلاح و تکمیل مصوبه سیاست‌ها و ضوابط اجرایی آمایش آموزش عالی عرصه سلامت ابلاغ شد

مصوبه اصلاح و تکمیل مصوبه سیاست‌ها و ضوابط اجرایی آمایش آموزش عالی در عرصه سلامت برای اجرا به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حسن روحانی رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه «اصلاح و تکمیل مصوبه سیاست‌ها و ضوابط اجرایی آمایش آموزش عالی در عرصه سلامت» که در جلسه 789 مورخ 23 آذرماه سال 95 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده را برای اجرا به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ کرد.

در متن این مصوبه خطاب به وزارت بهداشت آمده است: مصوبه «اصلاح و تکمیل مصوبه سیاست‌ها و ضوابط اجرایی آمایش آموزش عالی در عرصه سلامت» (مصوبه جلسه 762 هشتم اردیبهشت سال 94) که در جلسه 789 مورخ 23 آذرماه سال 95 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ می‌شود:

1- عبارت «دانشگاه علوم پزشکی» در تمامی مفاد مصوبه، به صورت عبارت «دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی» تکمیل می‌شود.

2- متن ذیل به عنوان تبصره 5 به ماده 1 مصوبه، الحاق می‌شود:

تبصره 5- دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران، ایران و شهید بهشتی، ضمن ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی به صورت مستقل، نسبت به تداوم و استمرار فعالیت دبیرخانه مشترک خود جهت هماهنگی امور مربوط به اجرای این مصوبه، اقدامات لازم را به عمل می‌آورند.

محل دبیرخانه مشترک فوق‌الذکر، در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066523

وب گردی

وب گردی