تولید کامپاندهای ضدشعله و مستربچ های پلیمری

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان از تولید کامپاندهای ضدشعله و مستربچ های پلیمری برای مصارف صنایع خودرویی، ساختمانی، بسته بندی، مواد غذایی و لوازم خانگی خبر داد.

محمدباقر شیروانی مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، گفت: این شرکت فعالیت خود را در زمینه مهندسی پلیمردر قالب دو بخش کامپاندها، مستربچ ها و افزودنی‌های پلیمری و پژوهشی و آزمایشگاهی آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: این شرکت با ارائه سبد محصولات خود در قالب چندین گرید از کامپاندها و مستربچ های پلیمری بر پایه انواع پلیمرها مورد مصرف در صنایع مختلف از جمله خودرویی، ساختمانی، بسته بندی و مواد غذایی، لوازم خانگی توانسته است موفقیت‌های چشمگیری را کسب کند تا جاییکه گواهینامه دانش‌بنیان در زمینه کامپاندهای ضد شعله ( تاخیر انداز شعله ) را از سازمان امور شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان (معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری) دریافت کرده است.

شیروانی تأکید کرد: به طور تخصصی کامپاندهای تاخیرانداز شعله با استانداردهای مختلف دارای تأییدیه‌های معتبر از آزمایشگاه‌های ایران را تولید کرده و مورد تحقیق و بررسی جهت ارتقا کیفیت قرار می‌دهد، این محصولات بر پایه انواع پلیمرها از جمله پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی آمید و… است. همچنین مستربچ های آنتی یو وی با فرمولاسیون‌های نوین و پیشرفته از محصولات همیشگی و باکیفیت این شرکت است.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان به ویژگی کامپاندهای ضد شعله ( تاخیر انداز شعله ) اشاره کرد و گفت: این محصول دارای خاصیت ضد شعله کلاس 70 بر اساس استاندارد UL94 ، خواص فیزیکی و مکانیکی بالا جهت فرایند تزریق و اکستروژن، بر پایه مواد غیر هالوژنه (آمونیوم پلی فسفات) است.

وی با اشاره به اینکه میزان تولید و فروش ما بستگی به نیاز بازار دارد، افزود: متاسفانه با شیوع کرونا تولید این شرکت به حالت نیمه تعطیل درآمده است امیدواریم با رفع این بحران بتوانیم باسرگیری تولید نیاز بازار را تامین کنیم.

شیروانی درباره جهش تولید گفت: زمانی شعار سال در کشور محقق می‌شود که تمام موانع از سر راه برداشته شود. متاسفانه فساد در کشور اپدمی شده و قوانین دست وپاگیر و عدم ترخیص کالاها از گمرک و تحریم‌ها همچنان به قوت خود پابرجاست که اجازه نمی‌دهد تولیدکننده بتواند به مسیر توسعه خود ادامه دهد و این امر مهم نیازمند عزم ملی و بازنگری قوانین از سوی مسئولان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066525

وب گردی

وب گردی