امضای تفاهم‌نامه بین ستاد اجرایی فرمان امام و دانشگاه شهید بهشتی

تفاهمنامه بین ستاد اجرایی فرمان امام و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حوره فناوری های سلامت و پیشگیری و مقابله با کرونا امضا شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آئین امضای تفاهمنامه بین ستاد اجرایی فرمان امام و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حوره فناوری های سلامت و پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بخش های تجهیزات، تشخیص، درمان، دارو و خدمات از ابتدای این بحران؛ فعال و در همه این موارد از مشاوره ها و نظرات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برخوردار بوده ایم. این تفاهم‌نامه جهت گیری و سرعت دهی را تسهیل خواهد کرد که لازمه حل این بحران است.

وی با بیان لزوم بهره گیری از ظرفیت جوانان نخبه برای مقابله با بحران فعلی جهانی، ادامه داد: اگر از دانشگاه ها و علمای علم پزشکی پشتیبانی کنیم، چیزی از دنیا کم نخواهیم داشت. این اقدام نیز با مدیریت و دلسوزی زالی سرعت خواهد گرفت.

مخبر گفت: به فرض اگر واکسن هم کشف شود باز مطمئن نیستیم با این حجم از تولید و در مقابل فراگیری ویروس کووید-۱۹، در حد کفایت در اختیار کشور قرار گیرد؛ پس لازم است روی پای خود بایستیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ضمن تاکید بر اینکه تمام امکانات موجود در ستاد در اختیار زالی و همکاران ایشان قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: حاصل این تفاهم که با انگیزه رسیدگی به مشکلات مردم و بیماران امضا شد، بازگشت آرامش، آسایش، رفاه، امنیت و سلامت به جامعه خواهد بود. امیدواریم ایران و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، صادر کننده این آرامش به دنیا باشد.

وی در پایان مبلغ ۲ میلیارد تومان را برای شروع رسمی همکاری با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به این دانشگاه اهدا کرد و گفت: با تمام توان هر امکاناتی از لحاظ مالی و تجهیزات برای تحقیق در اختیار دانشگاه قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066572

وب گردی

وب گردی