آغاز به کار نمایشگاه دائمی مسجد طراز اسلامی

نمایشگاه دائمی مسجد طراز اسلامی با حضور مسئولین نهادهای مختلف مسجدی صبح روز یکشنبه 31 فروردین‌ماه در مجتمع محراب مرکز رسیدگی به امور مساجد آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، نمایشگاه دائمی مسجد طراز اسلامی با حضور مسئولین نهادهای مختلف مسجدی صبح روز یکشنبه ۳۱ فروردین‌ماه در مجتمع محراب مرکز رسیدگی به امور مساجد آغاز به کار کرد.

براساس این گزارش، در این مراسم حجت‌الاسلام نوری‌زاده، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، حجت‌الاسلام ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، حجت‌الاسلام نوروز‌پور مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امورخیریه، حجت‌الاسلام امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام صادق‌زاده رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران و جمعی از معاونین و روسای نواحی مرکز رسیدگی به امور مساجد حضور داشتند.

حجت‌الاسلام ذاکر معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد، جزییاتی از شاخصه‌های و مولفه‌های مسجد طراز اسلامی براساس آیات، روایات، بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ارائه کرد و کارکردهای مسجد در این تعریف را برشمرد و در ادامه گزارشی از عملکرد سال ۹۸ مرکز رسیدگی به امور مساجد نیز ارائه شد.

در بخش دیگری از این مراسم کتاب «ترنم احکام» توسط مسئولین رونمایی شد. حجت الاسلام توانا مدیر دفتر مطالعات، پژوهش ها و ارتباطات حوزوی مرکز رسیدگی به امور مساجد در خصوص این کتاب گفت: این کتاب برگرفته از ۴۵۰ مسئله روز براساس رساله امام خمینی (ره) و استفتائات جدید مقام معظم رهبری است که ویژه سخنرانی ائمه جماعت در بین‌الصلاتین و بازه زمانی ۳ دقیقه‌ای تألیف شده است.

این نمایشگاه دائمی در مجتمع فرهنگی و آموزشی محراب واقع در خیابان سعدی شمالی، نرسیده به منوچهری، کوچه شهید محمد صفامنش برپاست و نهادهای مختلف مسجدی و ائمه جماعات و هیأت امنا می‌توانند از آن بازدید کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066671

وب گردی

وب گردی