خواسته اصلی شهروندان از مدیریت شهری چیست؟

معاون شهردار تهران ساماندهی ترافیک و توسعه حمل و نقل عمومی را 2 خواسته اصلی شهروندان از مدیریت شهری تهران دانست .

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید مناف هاشمی، در مراسم معارفه خود به عنوان معاون جدید حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: این که هیچ کاری بدون تلاش جمعی محقق نمی شود و به ثمر نمی‌نشیند، تلاش خواهیم کرد تا در جهت اهداف برنامه ششم توسعه کشور و اهداف مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل و ترافیک گام برداریم.

معاون جدید حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به تاکید شهردار تهران مبنی بر توسعه دوچرخه سواری گفت: توسعه و ایجاد زیرساخت‌های لازم به منظور استفاده شهروندان از دوچرخه به عنوان یکی از محورهای اصلی برنامه‌های این معاونت مورد توجه خواهد بود.
مناف هاشمی از ساماندهی ترافیک و توسعه حمل و نقل عمومی به عنوان دو خواسته اصلی شهروندان از مدیریت شهری نام برد و تصریح کرد: از این رو، پیشبرد متوازن مُدهای حمل و نقلی، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، گسترش دوچرخه سواری و تکمیل مترو به عنوان اهداف اصلی مدیریت ترافیک پایتخت است.

معاون حمل و نقل و ترافیک گفت: طی سال‌های گذشته با حوزه حمل و نقل و ترافیک در ارتباط بوده ام و شناخت کافی از مدیریت این حوزه دارم لذا امیدوارم با اقداماتی که در دستور کار قرار خواهیم داد، بتوانیم پاسخگوی خواسته های شهروندان در این حوزه باشیم.
انتهای پیام/

کد خبر: 1066692

وب گردی

وب گردی