دعوت از رئیس دانشگاه فرهنگیان برای پیوستن به رزمایش هم‌دلی

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مشهد از دعوت رئیس، کارکنان، استادان، دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان به پویش‌ هم‌دلی و اهدای بخشی از حقوق به کارگران آسیب دیده خبر داد.

سینا ارگنجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از راه‌اندازی رزمایش همدلی خبر داد و گفت: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید بهشتی مشهد بنا به رسالت جریان دانشجویی و در راستای لبیک به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد یک رزمایش گسترده‌ در کشور به منظور همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان، پویشی را تحت عنوان رزمایش همدلی دانشجومعلمان ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: دانشجو معلمان در پویش هم‌دلی درصدی از حقوق خود را برای کمک به اقشار آسیب دیده و کم درآمد اختصاص خواهند داد. همچنین بسته‌های غذایی تهیه خواهد شد و به خانواده‌های نیازمند شناسایی شده اهدا می‌شود تا قدمی هر چند کوچک برای بهبود وضعیت مردم که بنا به فرموده امام راحل ولی نعمت ما هستند، برداشته شود.
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مشهد با دعوت از حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان و تمام کارکنان در سازمان مرکزی این دانشگاه، روسای پردیس‌ها، استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور برای عضویت در پویش هم‌دلی بیان کرد: مجموعه دانشگاه فرهنگیان اعم از دانشجومعلمان، استادان و مدیران به عنوان یک مجموعه منسجم و همدل با رویکرد حمایت از مستضعفان در راستای تحقق عدالت و رفع محرومیت‌ها که اصلی‌ترین آرمان انقلاب اسلامی است از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
به گفته ارگنجی؛ انفاق حقوق توسط دانشجومعلمان نشان از عمق تربیت و شکل گیری هویت و شخصیت معلمان آینده این سرزمین دارد که حقیقتاً امید آینده نظام تعلیم و تربیت کشور هستند.
این دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان با اشاره به شرایط اقتصادی سخت برخی از اقشار در راستای شیوع ویروس کرونا در کشور عنوان کرد: ویروس کرونا زندگی همه اقشار جامعه را تحت الشعاع قرار داده است. مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شده؛ اما بسیاری از مشاغل و کارگران روز مزد را با مشکلات جدی مواجه کرده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر باید به فکر کارگرانی که روزانه دستمزد دریافت می‌کردند و حالا در این شرایط برای حفظ سلامتی خود مجبورند در خانه مانده و خانواده‌هایی که برای نان شب شان محتاج‌اند باشیم.
انتهای پیام/

کد خبر: 1066769

وب گردی

وب گردی