رقابت 12 تیم استارتاپی در رویداد اینوتکس پیچ تهران

دبیر نمایشگاه اینوتکس 2020 از برگزاری رویداد اینوتکس پیچ در روز چهارشنبه سوم اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: رقابت‌های استارتاپی اینوتکس‌پیچ با هدف معرفی و سرمایه‌گذاری روی ایده‌ها و استارتاپ‌های مستعد از شهرهای مختلف کشور انجام می‌شود.

سجاد عباسی فشمی دبیر نمایشگاه اینوتکس 2020 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، با اشاره به اینکه رویداد رقابت‌های اینوتکس پیچ یکی از رویدادهای کشوری است، اظهار کرد: این رویداد در استان‌های سیستان‌وبلوچستان، آذربایجان‌غربی، اصفهان و مازندران برگزار شده و قرار است که در تهران نیز برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه برای اینوتکس پیچ تهران حدود 70 تیم استارتاپی ثبت نام کرده‌اند، افزود: با توجه به اینکه ظرفیت حضور در این رویداد 12 تیم است، بنابراین بعد از مرحله داوری آنلاین از بین 70 تیم 12 تیم انتخاب شدند.

عباسی فشمی با اشاره به برگزاری این رویداد در بستر فضای مجازی گفت: در رویداد اینوتکس از داورهای حوزه استارتاپی سرمایه‌گذار و تصمیم‌ساز استفاده شده است. به استارتاپ‌های برگزیده شده علاوه بر اعطای جوایز نقدی زمینه حضور در یکی از رویدادها و نمایشگاه بین‌المللی فراهم خواهد شد.

وی تأکید کرد: از هر استان دو تیم به مرحله فینال راه پیدا خواهند کرد. رقابت‌های استارتاپی اینوتکس‌پیچ با هدف معرفی و سرمایه‌گذاری روی ایده‌ها و استارتاپ‌های مستعد از شهرهای مختلف کشور انجام می‌شود. در این رویداد که خود از مراحل مختلفی تشکیل شده است در مرحله نخست استارتاپ‌ها به صورت آنلاین داوری شده و از استارتاپ‌های منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایه‌گذاران دعوت به عمل می‌آید.

در این مرحله، ابتدا تیم‌های استارتاپی درخصوص نحوه ارائه به سرمایه گذار آموزش دیده و در ادامه در حضور سرمایه‌گذاران و داوران محلی، به معرفی ایده یا محصول خود خواهند پرداختند.

دبیر نمایشگاه اینوتکس2020 گفت: با توجه به اهمیت حفظ سلامتی شرکت‌کنندگان و به منظور حفظ پویایی جامعه استارتاپی ایران و تشویق مخاطبان به حفظ قرنطینه خانگی، این رقابت کاملا به صورت آنلاین و به صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی به آدرس @inotexevent پخش خواهد شد.

گفتنی است؛ سومین دوره از رقابت‌های اینوتکس پیچ به عنوان یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (2020INOTEX) از بهمن ماه 98 آغاز شد. استارتاپ‌های تهرانی نیز روز چهارشنبه سوم اردیبهشت به صورت آنلاین با هم به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066785

وب گردی

وب گردی