همکاری واحد ارومیه و ستاد اجرایی فرمان امام برای توزیع و نگهداری 28 هزار بسته معیشتی

معاون فرهنگی واحد ارومیه گفت: همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با دانشگاه آزاد ارومیه از دیگر رویدادهای مهم در این مدت بوده است به طوری که ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، واحد ارومیه را به عنوان پایلوت بسته بندی و توزیع 28 هزار بسته معیشتی در ماه رمضان انتخاب کرده‌ است.

کاظم یکانی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌های فرهنگی این واحد در ایام تعطیلی دانشگاه‌ها و مبارزه با کرونا گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه طی این روزها، فعالیت‌های فرهنگی خود را در چند حوزه پیش برده است؛ در اولین گام، قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی واحد ارومیه که در حوزه مبارزه با کرونا فعالیت دارد، با مجوز معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، اقدام به راه‌اندازی‌کارگاه تولید ماسک کرده است.

وی افزود: تولیدات این کارگاه، مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر و همچنین، بیمارستان‌های ویژه کرونا را به صورت رایگان تحت پوشش قرار داده است.

یکانی ادامه داد: معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، نیاز اساسی به نظارت بر فضای غذایی و دارویی خود مانند الکل‌های صنعتی، دستکش و ماسک داشت؛ به همین دلیل، 50 نفر از دانشجویان مهندسی پزشکی واحد ارومیه در قالب تیم‌های نظارتی سازماندهی شدند و روزانه فرآیند نظارت بر تولیدات معاونت غذا و دارو را انجام می‌دهند.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد ارومیه تصریح کرد: همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با دانشگاه آزاد ارومیه از دیگر رویدادهای مهم در این مدت بوده است به طوری که ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، واحد ارومیه را به عنوان پایلوت بسته بندی و توزیع 28 هزار بسته معیشتی در ماه رمضان انتخاب کرده‌ است. همچنین این بسته‌های معیشتی در سالن‌های ورزشی دانشگاه آزاد نگهداری و دپو خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های مجازی فرهنگی واحد ارومیه بیان کرد: انتشار محتوای فرهنگی الکترونیکی مانند کتاب‌ و مقالات علمی در فضای مجازی، از جمله فعالیت‌های فرهنگی واحد ارومیه بوده است؛به عنوان مثال، نسخه الکترونیک کتاب «انسان 250ساله»، در کانال‌ها و صفحات مجازی دانشگاه در اختیار دانشجویان قرار گرفت که درباره آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

یکانی در پایان خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی واحد ارومیه در نظر دارد که فضای مجازی دانشگاه را در ماه رمضان به سمت دو موضوع «روزه داری، سلامت و پزشکی» و «انس با قرآن مجازی» سوق بدهد. در طرح انس با قرآن مجازی، روزانه در ماه مبارک رمضان هر جزء قرآن میان دانشجویان تقسیم بندی خواهد شد و به قرائت خواهند پرداخت.
انتهای پیام/

کد خبر: 1066786

وب گردی

وب گردی