تولید کیت و نرم‌افزاری برای معرفی مراکز درمانی کرونا

شتاب‌دهنده‌های عضو پارک فناوری پردیس علاوه بر تولید کیت تشخیص کووید-۱۹ و عرضه آن برای تولید انبوه نسبت به پیاده‌سازی نرم‌افزارهایی برای خدمت به مردم در بحران شیوع کرونا اقدام کردند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، سه شتاب‌دهنده عضو مرکز شتاب‌دهی نوآوری پارک فناوری پردیس در روزهای شیوع ویروس کرونا موفق به تولید و عرضه محصولاتی در این زمینه شدند. طراحی و ساخت کیت سرولوژی کرونا از جمله این محصولات است. کیت‌ سرولوژی SARS-CoV2 IgGو SARS-CoV2 IgM برای تولید انبوه به دو شرکت‌ واگذار شدند.

یکی دیگر از شتاب‌دهنده‌ها با حمایت وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش موفق به معرفی و عرضه اپلیکیشن گوشی تلفن همراه "سفیران سلامتی" ویژه بیماری همه‌گیر کرونا شده است. در این اپلیکیشن کاربر از امکانات مختلفی مانند آموزش، اطلاع‌رسانی، نیازسنجی، معرفی و آدرس مراکز درمانی، معرفی استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای خدمت‌رسان به مردم، تست غربالگری کرونا، آموزش‌های ویژه دانش‌آموزان و هشدارهای منطقه‌ای بهره‌مند می‌شود.

یکی دیگر از شتاب‌دهنده‌ها با همراهی پنج استارتاپ، موفق به خدمت رسانی سه میلیارد ریالی رایگان به کاربران استارتاپ‌ها و بیش از ۴۰۰ نفر اشتغال‌زایی شده است. انجام تست کرونا بدون مراجعه به پزشک، ارائه سرویس‌های ارتباط از راه دور، ارائه محتوای آموزشی، کنترل سلامت و سبک زندگی در دوران قرنطینه از خدماتی بوده است که به وسیله استارتاپ‌های عضو این شتابدهنده به کاربران آنها عرضه شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066787

وب گردی

وب گردی