عده ای نمی خواهند مجلس یازدهم موفق عمل کند

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: افرادی هستند که نمی خواهند مجلس آینده موفق عمل کند و قطعا آنها با امکانات رسانه های داخلی و خارج از کشور در صدد ایجاد حاشیه و تفرقه خواهند بود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز به نقل از خانه ملت، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: این روزها مردم در سراسر جهان و کشور ما درگیر بیماری کرونا هستند، بیماری که شناسایی آن در قم صورت گرفت اما شجاعت اعلام این مسئله از سوی پزشکان و کادر درمانی قم سبب بروز نیات ضد دینی، ضد، انقلابی و ضد انسانی برخی ها در داخل و خارج از کشور شد و قم را به عنوان مرکز شیوع این بیماری عنوان کردند که این جفایی بزرگ در حق مردم قم بود که البته نقش سخنگوی وزارت بهداشت در این مسئله نیز نیابد نادیده گرفته شود.

نماینده مردم قم در مجلس دهم ادامه داد: آنچه در این بیماری فراگیر دیده شد، عشق و هم نوع دوستی مردم و حضور داوطلبانه و بی مزد طلاب عزیز در بیمارستان ها و نیروهای جهادی و بسیجی در خدمت رسانی به مردم در قالب گروه های جهادی و ستاد مردمی کمک رسانی کریمه اهل بیت و مجمع خیرین سلامت بود که لازم است از همه آنها قدردانی کنم. البته نقش بی بدیل رسانه ملی در این موضوع قابل توجه است از رسانه ملی نیز در این خصوص تشکر دارم.

این نماینده مجلس با اشاره به تاسیس سپاه پاسداران بیان داشت: امروز دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس نهاد انقلابی و جهادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، نهادی که در طول عمر با برکت خود در این چند دهه اخیر کنار مردم بوده و در مبارزه با تجزیه طلبان و در دفاع هشت سال دفاع مقدس در سازندگی و ساخت راه ها، سدها و متروها و پروژه های محرومیت زدایی و رسیدگی به حاشیه شهرهای بزرگ و همچنین در بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله، الان هم در موضوع بیماری کرونا در کنار برادرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با این بیماری با تمام توان خود به میدان آورده است، ضمن نثار درورد و سلام به شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به شهدای مدافع حرم، شهدای سپاه و عرض تبریک به همه پاسداران برای همه آنها آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

وی با اتمام مجلس دهم اشاره کرد و افزود:35 روز دیگر چراغ مجلس دهم خاموش و چراغ مجلس یازدهم روشن خواهد شد اینکه مجلس دهم چقدر موفق بوده باید قضاوت را به مردم عزیز و شریف واگذار کرد اما آنچه که مسلما است تعداد بسیار اندکی از همکاران دوره دهم در دوره یازدهم مورد اعتماد ملت ایران قرار گرفته اند اما هر آنچه بود تمام شد و باید در روز واپسین همه پاسخگو باشیم.

عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: اما همکاران دوره یازدهم باید توجه داشته باشند که مردم بر امیدی به شما اعتماد کردند و به خصوص تعدادی از جوانان انقلاب رای دادند که مسئولیت ما را سنگین تر کرده است، مردم از ما می خواهند در دوره جدید مجلس با روحیه انقلابی، جهادی، کارآمدی، وحدت و همدلی حل مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری و افزایش ارزش پولی، مبارزه با فساد از طریق اصلاح قوانین فسادزا و تصویب قوانین ضد فساد و نظارت دقیق و محاسبه گرانه و دفاع از حقوق ملت و پاسخگو کردن وزرا و مسئولین اجرایی وارد، عمل شد، امید است پس از شکل گیری مجلس یازدهم همکاران موارد مذکور را مورد توجه قراردهند و تمام وقت خود را صرف این امور کنند.

امیر آبادی فرهانی در ادامه نطق خود گفت: البته باید عزیزان مان در مجلس یازدهم توجه داشته باشند افرادی هستند که نمی خواهند مجلس آینده موفق عمل کند و قطعا آنها با امکانات رسانه های داخلی و خارج از کشور در صدد ایجاد حاشیه و تفرقه خواهند بود که باید مراقبت داشت و مجلس یازدهم باید تمام توان وارد عمل شده و مشکلات را موردتوجه قرار دهد.

وی افزود: سال 99 سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد باید برنامه ریزی ها و سیاست گذاری های صحیح مالیاتی، امور گمرکی، بیمه و بانکی به این سمت و سو سوق پیدا کرده و از تولید کنندگان و کار آفرینان حمایت شود و در حد شعار نباشد و اگر سیاست گذاری صحیح نباشد اتفاقی که اخیرا در خصوص معدون کردن جوجه ها به وجود آمد باز هم به وجود خواهد آمد.بدتر از آنکه معاون وزیر اعلام می کند که این اتفاق قبلا می افتاده و چیزی جدیدی نیست که امیدوارم وزارتخانه مربوطه نسبت به این موضوع پاسخگو باشد.

نماینده مردم قم در مجلس بیان داشت: از اعتماد مجدد مردم شریف استان قم به اینجانب قدردانی می کنم و از خدای متعال خواستار هستم در این دوره بنده را شرمنده شهدا، امام شهیدان و ملت ایران و به خصوص مردم شریف قم قرار ندهد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس اظهار داشت: موضوع حقوق کارگران و بازنشستگان و همسان سازی حقوق ها موضوعی است که این روزها مورد بحث است از دولت انتظار داشتیم براساس نرخ تورم حقوق و مزایا را تعیین کرده و اعلام کند لذا از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نوبخت می خواهیم هر چه سریعتر به این مشکل رسیدگی کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: برخی مشکلات شهر قم همچنان باقی است و از وزرای می خواهم به این مشکلات توجه کننده و امیدواریم در مجلس آینده با وحدت و همدلی نمایندگان استان قم در مجمع نمایندگان استان مشکلات قم را بهتر از گذشته بتوانیم پیگیری کنیم.

کد خبر: 1066789

وب گردی

وب گردی