تشکیل کارگروه بررسی چالش‌ها و فرصت‌های آموزشی مدارس سما در بستر فضای مجازی

جلسه بررسی چالش‌ها و فرصت‌های آموزش‌های عمومی سازمان سما در بستر فضای مجازی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه بررسی چالش ها و فرصت های آموزش های عمومی سما در بستر فضای مجازی با حضور سیدمحمد بطحائی معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما، ، مدیران حوزه ستادی و دبیران شوراهای نظارت و هماهنگی سما استان ها برگزار شد.

بطحائی در این جلسه با اشاره به بحران شیوع کرونا در سراسر دنیا، آن را پدیده ای بسیار مهلک و حتی منحصر به فرد دانست و گفت: چالش به وجود آمده در این خصوص، همه ارکان و اجزا را در سراسر دنیا تحت تأثیر قرار داده و آثار و تبعات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و ... آن گریبانگیر مردم سراسر دنیا شده است.

وی در ادامه با اشاره به تبعات این موضوع در حوزه آموزشی، از برگزاری مستمر جلسات با حضور دبیران شوراهای نظارت و هماهنگی و مدیران مدارس خبر داد و افزود: موضوع اصلی جلسه، بررسی چالش ها و فرصت های آموزش های عمومی سما در مواجهه با پدیده ویروس کرونا در بستر فضای مجازی است.

بطحائی از تشکیل کارگروه هایی با حضور مدیران حوزه ستادی و برخی مسئولان استانی سما، برای بررسی دقیق تر چالش ها و یافتن راهکارهای برون رفت از آنها خبر داد.

اسفندیار چهاربند مشاور رئیس سازمان سما به ضرورت تصمیم گیری و برنامه ریزی هوشمندانه و مدبرانه در این شرایط اشاره کرد و مهم ترین و اصلی ترین مؤلفه را در شرایط کنونی، ضرورت حفظ ارتباط با خانواده و اولیاء دانش آموزان برشمرد و گفت: اگر این ارتباط قطع شود، اعتماد به مدرسه به عنوان مهم ترین سرمایه اجتماعی مدرسه، از میان خواهد رفت.

وی با تأکید مجدد بر برنامه ریزی دقیق و منسجم برای مدت باقی مانده از سال تحصیلی، توجه متولیان امر آموزش در سما را خواستار شد.

در این جلسه بطحائی از زحمات علی سجادی مدیر سابق حراست سازمان سما قدردانی و آقای پیشوایی را به عنوان مدیر جدید این حوزه معرفی کرد.

گفتنی است این جلسه با همکاری مجموعه انفورماتیک سازمان سما و واحد انفورماتیک دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066807

وب گردی

وب گردی