امنیت کشور مرهون رشادت‌های سپاه پاسداران است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رشادت‌های نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث شکست توطئه های دشمن و امنیت کشور شده است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز به نقل از خانه ملت، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور گفت: روز گذشته روز تاسیس سپاه پاسداران بود این روز را خدمت همه عزیزان پاسدار و بسیجی تبریک عرض می کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خاطر نشان می کنیم بر اساس تعریفی که حضرت علی(ع) از لشکر دارد و در دستوری به مالک اشتر می فرمایند که «فَالْجُنُودُ بِإِذْنِ اللهِ حُصُونُ الرَّعِیَّةِ، وَ زَیْنُ الْوُلاَةِ، وَعِزُّ الدِّینِ، وَسُبُلُ الاَْمْنِ وَلَیْسَ تَقُومُ الرَّعِیَّةُ إِلاَّ بِهِمْ» در حقیقت وجود سپاه به عنوان سنگر و دژهای محکمی است که می تواند رعیت را در مقابل دشمنان حفظ کند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر درمجلس تاکید کرد: سپاه پاسدران باعث عزت و سربلندی دین و سربلندی مردم کشور ما است و در حقیقت بدون وجود این عزیزن ما هیچ وقت نمی توانستیم روی امنیت را به خودمان ببینیم.

وی بیان داشت: وجود این عزیزان و به خصوص سپاه پاسدار باعث شد ما در طول چهل و یکسال گذشته تمام توطئه های که آمریکا در جامعه علیه جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی داشت را شکست دهیم.

نایب رئیس مجلس گفت: این روز را به پاسداران سربلند تبریک عرض می کنیم این عزیزان در تمام صحنه ها، جبهه ها، کوه ها، زلزله ها، سیل ها، بیماری ها و سازندگی با روشنی حضور داشتند، امیدوارم قدر آنها را بدانیم و خداوند همیشه لشکریان و پاسداران ما را سربلند و با عزت قرار دهد.

کد خبر: 1066840

وب گردی

وب گردی