سپاه  یکی از نیروهای نظامی برجسته منطقه است

رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران گفت: در حال حاضر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از نیروهای نظامی برجسته منطقه و خاورمیانه محسوب می‌شود و در صادرات اندیشه اسلامی و انقلابی بسیار موفق بوده است.

عبدالرضا سیف در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره میزان اهمیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تداوم و حفظ انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه یک نیروی نظامی، امنیتی، سازندگی، جهادی و غیره کارآمد و خستگی ناپذیر بوده که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا اکنون آرمان‌ها و ارزش‌ها انقلاب را اجرایی کرده است.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام در سراسر جهان پس پیروزی انقلاب اسلامی برای نابودی و سرنگونی انقلاب و دستاوردهایش بسیج شده بودند؛ اما سپاه با جان فشانی و تقدیم کردن شهدا مانع از تحقق نقشه‌های شوم دشمنان در راس آن آمریکا و انگلیس شد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی دوران‌های بحرانی در کنار مردم و انقلاب بوده است، گفت: سپاه پس از پایان جنگ تحمیلی وارد عرصه سازندگی، عمران و آبادانی کشور شد و امکانات مهندسی خود را به میدان آورد و بزرگترین طرح‌ها عمرانی و سازندگی کشور را با دقت و مهارت طراحی و اجرا کرد.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همزمان با اجرای طرح‌های سازندگی، از نظر تجهیزات و تکنولوژی نظامی و آموزش نیروهای انسانی هم رشد و تکامل پیدا کرد و توان نظامی و رزمی خود را ارتقا داد.

سیف با تاکید بر اینکه در حال حاضر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از نیروهای نظامی برجسته منطقه و خاورمیانه محسوب می‌شود، گفت: شاخه قدس سپاه توانسته به خوبی در جهان از حقوق مسلمانان و مظلومان دفاع کند و اندیشه‌های اسلام و انقلاب را به جهان صادر کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران ادامه داد: موفقیت‌های سپاه در مقابله با استکبار جهانی به قدری چشمگیر و تاثیر گذار بود که آمریکا تصمیم به ترور ناجوانمردانه شهد سردار قاسم سلیمانی گرفت زیرا به صورت رو در رو توان مقابله با سپاه را ندارد.

وی فعالیت‌های سپاه را لازمه پیشرفت انقلاب دانست و گفت: سپاه در تمامی زمینه‌ها از جمله نظامی، فرهنگی، عمرانی، علمی و غیره فعالیت داشته و باعث پیشرفت کشور است. همچنین سپاه در طرح‌های علمی، عمرانی و پژوهشی که به طور مستقیم حضور ندارد با حمایت از دانشمندان و ایده‌ها کمک کننده این طرح‌ها است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066859

وب گردی

وب گردی