گزینه های اصلی شیاطین سرخ برای جذب در تابستان

باشگاه منچستریونایتد در پنجره تابستانی نقل و انتقالاتی برای جذب چند ستاره فوتبال تلاش جدی داشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز، منچستریونایتد در بین باشگاه‌های ولخرجی است که بعد از پایان عصر فرگوسن برای خرید بازیکن حسابی ریخت و پاش کرد. پول گلیزرها و مدیریت اد وودوارد باعث شد هزینه‌های گزافی برای این تیم شود که البته بسته به هزینه‌ها موفقیت آنچنانی درپی نداشت. حالا هم که کرونا فوتبال جزیره را تحت تأثیر قرار داده، یونایتد بدون توجه به این اتفاق برای فصل آتی برنامه‌ریزی کرده تا چندین خرید خوب داشته باشد.

دایوت اوپمکانو

اولین بار در سال ۲۰۱۵ بود که به یونایتد لینک شد. آن موقع جوانی بود که در لیگ ۲ فرانسه برای والنسین بازی می‌کرد. این اتفاق نیفتاد و دایوت اوپمکانو مسیر پیشرفت را طی کرد و به باشگاه‌های سالزبورگ و لایپزیش پیوست تا پروژه ارزان خرید این بازیکن توسط یونایتد با بن‌بست مواجه شود. فوریه ۲۰۱۹ تیری مارتینز با شبکه تلویزیونی فرانسه مصاحبه کرد و مدعی شد یونایتدی‌ها همچنان خواستار به خدمت گرفتن دایوت هستند. همین صحبت کافی بود تا پرونده جذب دایوت دوباره برای منچستر باز شود...

تیمو ورنر

نیاز منچستریونایتد به خرید یک مهاجم تاپ تمام‌کننده حس می‌شود. خریدی که بتواند با گل‌های خود به کمک تیم بیاید. یکی از این بازیکنان که از قضا در لایپزیش بازی می‌کند تیمو ورنر است. ورنر که ۲۴ سال بیشتر ندارد امسال ۲۷ گل به ثمر رسانده و همین حالا پیشنهاد جدی بایرن‌مونیخ را هم در صندوق ایمیل‌هایش دارد. یونایتد اگر بایرن را کنار بزند باید به این اتفاق نظر برسد که آیا این مهاجم برایش کارآمد خواهد بود یا خیر.

توماس پارتی

با حضورش در اتلتیکومادرید توانست خط دفاعی تیم دیگو سیمئونه را نظم و استحکام ببخشد. توماس پارتی که اوج نمایشش را می‌توان در بازی با لیورپول در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد، بدون تردید با حضور در یونایتد می‌تواند به خط دفاعی این تیم سامان دهد. مشکل رضایت دیگو و پولی که قرار است بین دو باشگاه رد و بدل شود تکلیف این انتقال را مشخص خواهد کرد.

جیدن سانچو

۹۰ بازی در بوروسیا دورتموند و آمار ۳۱ گل و ۴۲ پاس گل برای پسرک جوان انگلیسی در فوتبال آلمان ثبت شده است. درواقع تحول سانچو از زمانی شروع شد که به بوندس‌لیگا قدم گذاشت. حالا این وینگر جوان که آینده درخشانی هم انتظارش را می‌کشد از منچستریونایتد پیشنهاد دارد. پیشنهادی که از تیم‌های دیگر هم دریافت کرده اما اینکه کدام را انتخاب می‌کند مشخص نیست. حضور سانچو‌ در یونایتد طبیعتاً برای یونایتد مؤثرخواهد بود اما برآورده کردن انتظارات مالی هم شرط است...

کای هاورتس

یونایتدی‌ها در پست هافبک تهاجمی الان از برنو فرناندس و‌ پل پوگبا استفاده می‌کنند. اگر دومی بخواهد در تابستان از یونایتد جدا شود که سازش را هم کوک کرده، آنو قت اوله باید به فکر جذب یک بازیکن جدید در این پست باشد. کسی که با ۶۶ گل و ۳۴ پاس گل در ۲۰۴ بازی برای بایرلورکوزن نشان داده در سبد خرید یونایتد است. نکته مثبت این است که کای هاورتس ۲۰ سال بیشتر ندارد و تا سالیان سال می‌تواند برای یونایتد بدرخشد.

کد خبر: 1066878

وب گردی

وب گردی