دعوت بنیاد احسان از نخبگان و گروه‌های جهادی جهت شرکت در چالش کرونا

مدیرعامل بنیاد احسان حضرت امام(ره) از تمام شرکت‌های دانش بنیان، نخبگان، گروه‌های جهادی دعوت کرد که در چالش کرونا شرکت کنند تا با همراهی هم بتوانیم راه‌هایی جهت نابودی و کنترل ویروس کرونا پیدا کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد ترکمانه با اشاره به فعالیت‌های بنیاد احسان درمقابل ویروس کرونا اظهار کرد: بنیاد احسان از روز‌های اولیه شیوع کرونا به میدان آمد و پس از دستور ستاد اجرایی بنیاد احسان، ما سامانه ۴۰۳۰ را جهت پاسخگویی به سوالات کرونایی مردم فعال کردیم که درحال حاضر روزانه ۲۵۰هزار نفر با این سامانه تماس میگیرند.

مدیرعامل بنیاد احسان حضرت امام(ره) با بیان به راه اندازی پویش احسان سلامت توسط بنیاد احسان افزود: جهت اهدای یک میلیون بسته بهداشتی به گروه های پرخطر و افراد نیازمند در مناطق کم‌ برخوردار است که در این پویش مشارکت مردمی نیز حضور داشت.

وی با تاکید به اینکه در راستای فرمایش مقام معظم رهبری جهت رزمایش مواسات،همدلی و کمک مومنانه، اقدامی در بنیاد احسان صورت گرفت، گفت: یک میلیون بسته غذایی به محرومین و نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در کشور درحال توزیع است.

ترکمانه با اذعان به اینکه مردم،میتوانند جهت همدلی با نیازمندان به پویش احسان بپیوندند، عنوان کرد: مردم میتوانند از طریق راه‌های مشارکتی که توسط بنیاد احسان معرفی شده که یکی از این راه‌ها #30*4030 یا با مراجعه به سایت اقدام احسان به این پویش بپیوندند.

مدیرعامل بنیاد احسان حضرت امام(ره) با اشاره به اعزام کاروان‌های سلامت احسان به مناطق پرخطر از طریق بنیاد احسان، تصریح کرد: در اوایل شیوع ویروس کرونا، جهت غربالگری کاروان‌های سلامت احسان به مناطق پرخطر اعزام شدند و توسط دورا پزشکی، پزشکان متخصص بیماران را از تهران ارزیابی می‌کردند که نزدیک به ۱۲هزار ویزیت انجام شد که ۵۲۶ نفر از این آمار مبتلا به کرونا بودند.

وی با بیان به اینکه از بزرگترین و مهمترین فعالیت‌های بنیاد احسان، همکاری با گروه‌های جهادی و مشارکت‌های فعال مردمی است، اظهار کرد: بنیاد احسان از تمام شرکت‌های دانش بنیان، نخبگان، گروه‌های جهادی دعوت میکند که در چالش کرونا شرکت کنند تا با همراهی هم بتوانیم راه‌هایی جهت نابودی و کنترل ویروس کرونا پیداکنیم.

لازم به ذکر است، چالش کرونا یکی از چالش‌های سامانه کندو است که به عنوان بستری مجازی برای حل مسائل و شناخت راهکارها با استفاده از ایده جمع سپاری و هوش جمعی مشغول به فعالیت می‌باشد.

عموم علاقمندان جهت عضویت در سامانه کندو و مشارکت در چالش کرونا میتوانند به نشانی اینترنتی www.candoportal.com مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066935

وب گردی

وب گردی