رسول پناه: هفته آینده همه چیز را در مورد کارگزارمان خواهم گفت

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد قطع همکاری با کارگزار باشگاه هفته آینده در نشست خبری توضیح خواهم داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، مهدی رسول پناه پیش از آغاز جلسه کمیته استیناف برای رسیدگی به دیدار برگزار نشده سپاهان و پرسپولیس در دور برگشت بازی های لیگ برتر در جمع خبرنگاران گفت: سؤالی دارید در خدمت شما هستم و خیلی هم شفاف به سؤالات جواب می‌دهم.

وی درباره اینکه قرار است که به زودی هیئت مدیره جدید مشخص شود یا همین روال ادامه پیدا کند، عنوان کرد: این مسئله به وزارت ورزش مربوط می‌شود و در حوزه اختیارات ما نیست.

رسول پناه در مورد اینکه اوضاع مالی باشگاه پرسپولیس چه زمانی بهتر می‌شود؟ گفت: الحمدالله دارد بهتر می‌شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین در خصوص درخواست فسخ قرارداد این باشگاه با کارگزارش نیز گفت: دیروز مواضع مان را نسبت به کارگزار اعلام کردیم و در رابطه با ریز این قصه ان‌شاءالله در نشست هفته آینده که با شما خواهیم داشت، مواضع‌مان را به صورت ریز اعلام می‌کنیم.

وی در مورد اینکه رضا فتاحی سرپرست تیم سپاهان گفته مستندات جدیدی ارائه می‌دهند و شاید کمیته استیناف رأی را به سمت سپاهان برگرداند، تصریح کرد: این به کمیته استیناف ربط دارد. وظیفه من این بود که اینجا به عنوان مسئول باشگاه خدمت شما حضور فعال داشته باشم و آمدم. در رابطه با بحث حقوقی، کارشناسان حقوقی هستند و مدیر حقوقی ما هم هست. گفتند چون مدیر آنها نیامده دیگر نیازی به حضور من هم نیست.

کد خبر: 1066989

وب گردی

وب گردی