آموزش رایگان صنایع دستی  در  6 شهر خوزستان

معاون صنایع دستی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان از برگزاری دوره‌های آموزشی صنایع دستی ویژه شاغلان این صنعت در 6 شهر استان خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شکراله قاسمی گفت: اداره‌کل میراث فرهنگی خوزستان با همکاری شرکت "فرزانگان‌نوین زاگرس" به برگزاری دوره‌های آموزش صنایع دستی ویژه شاغلان این صنعت در شهرهای اهواز، بهبهان، دزفول، شادگان، دهدز و شوشتر اقدام کرده است.

او با اشاره به سرفصل‌های آموزشی این دوره‌ها تصریح کرد: مدیریت تجارت حرفه‌ای کسب‌وکار، مدیریت تولید بازرگانی، آشنایی با اصول و مبنای طراحی محصول، کارآفرینی و ایجاد کسب‌وکار و بازطراحی محصولات نساجی موضوعاتی است که در این کلاس‌ها به شاغلان صنایع دستی آموزش داده خواهد شد.

معاون صنایع دستی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: 910 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان برای این دوره‌های آموزشی رایگان تأمین شده است.

او گفت: متقاضیان به منظور اطلاع از شرایط و ثبت‌نام می‌تواننند تا تاریخ 20 اردیبهشت‌ماه جاری با شماره‌های 06134431085 و 09168409849 تماس حاصل کنند.

قاسمی بهره‌گیری از اساتید برتر استانی و کشوری را از جمله مزیت‌های این دوره‌ها عنوان کرد و افزود: پس از اتمام زمان ثبت‌نام، در انتظار اعلام شرایط عادی از سوی ستاد ملی و استانی مقابله با بیماری کرونا خواهیم بود تا با عادی شدن شرایط کلاس‌ها را آغاز کنیم.

او افزود: ثبت‌نام و شرکت در این دوره‌ها برای شاغلان صنایع دستی استان‌های همجوار نیز بلامانع است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067002

وب گردی

وب گردی