فعالیت 24 ساعته مرکز مشاوره واحد تهران شمال در14 حوزه تخصصی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال گفت: مرکز مشاوره واحد تهران شمال همه روزه در 14 حوزه تخصصی از جمله مشاوره خانواده، تحصیلی، روابط زوجین، روانپزشکی، حوزه کرونا و... به صورت 24 ساعت فعال خواهد بود.

امان الله پیشوا معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌های فرهنگی مجازی این واحد در روزهای تعطیلی دانشگاه گفت: برنامه‌های فرهنگی واحد تهران شمال در ایام تعطیلی دانشگاه نیز همچنان در بخش‌های مختلف همچنان ادامه داشته است؛ مسابقات مجازی کتاب خوانی برای استادان، دانشجویان و کارکنان از جمله برنامه‌های اصلی بوده است که در اواسط اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: کلاس درس آشنایی با قرآن نیز به صورت مجازی در تمامی دانشکده‌های واحد تهران شمال برگزار خواهد شد؛ البته نرم افزار این درس توسط دانشجویان واحد تهران شمال طراحی شده و برای استفاده کل واحدهای کشور، به سازمان مرکزی فرستاده شده است.

پیشوا ادامه داد: برنامه «رمضان با قرآن» که هرسال در ماه مبارک رمضان به صورت حضوری برگزار می‌شد، امسال به دلیل شرایط پیش آمده به صورت مجازی برگزار خواهد شد تا دانشجویان، استادان و کارمندان در این مبارک، انس بیشتری را با قرآن کریم داشته باشند.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد تهران شمال گفت: فعالیت‌های مشاوره‌ای واحد تهران شمال نیز طبق روال سابق با برنامه ریزی مدون و دقیق در راستای تامین امنیت روانی دانشجویان ادامه خواهد داشت؛ مشاوره تلفنی در حوزه کرونا و مسائل قرنطینه خانگی در دستور کار مرکز مشاوره واحد تهران شمال قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: مرکز مشاوره واحد تهران شمال همه روزه در 14 حوزه تخصصی از جمله مشاوره خانواده، تحصیلی، روابط زوجین، روانپزشکی، حوزه کرونا و... به صورت 24 ساعت فعال خواهد بود و دانشجویان و خانواده آن‌ها می توانند در صورت نیاز از طریق راه‌های ارتباطی موجود، با مرکز مشاوره در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067026

وب گردی

وب گردی