دکتر ولایتی پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور توسط سپاه پاسداران را تبریک گفت

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت شریف ایران و غیور‌مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت شریف ایران و غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.



متن پیام دکتر ولایتی به این شرح است:



پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور و قرار گرفتن آن بر مدار زمین که در سایه تلاش جوانان غیرتمند و دانشمندان حوزه فضایی کشورمان محقق گردیده را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله )، ملت شریف و بزرگ ایران و غیورمردان سپاه انقلاب تبریک عرض می کنم.

این موفقیت عظیم، برگ زرین دیگری را بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دستیابی به توانمندی های علمی و نظامی و گام نهادن در مسیر رشد، توسعه و خوداتکایی کشور در عرصه های مختلف به نمایش گذارد تا در مقطع حساس کنونی در مقابله همزمان با شیوع ویروس کرونا و تحریم های یکجانبه و ظالمانه آمریکا علیه ملت شریف ایران، نشانه دیگری از اقتدار و عزم ایران اسلامی برای حفظ استقلال و توسعه کشور در گام دوم انقلاب محسوب گردد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و سرداران سرافراز ایران اسلامی به ویژه سردار شهید طهرانی مقدم و سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، بار دیگر این دستاورد بزرگ را تبریک عرض می کنم و بی تردید جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته مسیر استقلال، توسعه، پیشرفت و اقتدار خود را علیرغم همه دشمنی ها و توطئه ها به پیش خواهد برد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067046

وب گردی

وب گردی