آئین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد دلیجان برگزار شد

آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلیجان با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دلیجان، آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلیجان با حضور حسین کلانتری دبیرهیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی، مهدی چنگیزی سرپرست دبیرخانه هیئت امنای استان، سرهنگ مهدی نباتی رئیس ناحیه سپاه دلیجان، سرهنگ رحمان محمدی مسئول بسیج دانشجویی دلیجان، سید رضا جلالی رئیس شورای شهر شهرستان، محمد جلالی مسئول دانشگاه آزاد دلیجان و اعضای هیئت رئیسه و جمعی از کارکنان در حوزه ریاست واحد دلیجان برگزار شد.

دبیرهیئت امنای دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی ضمن خیرمقدم به میهمانان حاضر در جلسه از زحمات انتظاری سرپرست سابق واحد دلیجان تقدیر کرد.
کلانتری هدایت و نظارت بر فعالیت های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و رفاهی طبق قوانین و مقررات دانشگاه را مهم ارزیابی کرد و از سرپرست جدید واحد دلیجان خواست؛ بسط وگسترش فعالیت‌های فرهنگی و اخلاقی در جامعه ،حضور مستمر در شهرستان و واحد دانشگاهی ،جدیت در کسب درآمد های غیر شهریه‌ای، ارائه برنامه توسعه یکساله واحد دانشگاهی ، پایش رشته ها ، ارتقاءکیفیت آموزش، پیگیری ایجاد سرای نوآوری عایق های حرارتی در دلیجان، جذب اعضای هیات علمی انقلابی و متخصص جهت ایجاد رشته‌های ارشد و پیگیری و برگزاری دوره های آموزشی کاربردی کوتاه مدت جهت پرسنل سازمانها و نهادهای شهرستان دلیجان را دراولویت کارهای خود قرار دهد.

وی افزود: از اساتید دانشگاه آزاداسلامی استان درخواست می‌کنم کلاس‌های مجازی را با جدیت برگزار کنند و دانشجویان را به شرکت در کلاس ها ترغیب کنند.

انتظاری ضمن ارائه گزارشی از برنامه ها و اقدامات صورت گرفته در این واحد دانشگاهی همدلی و تلاش معاونین و کارکنان را مهمترین عامل پیشرفت و توسعه دانشگاه بیان کرد.

در پایان کلانتری با اهدای احکامی جداگانه از طرف دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاداسلامی از زحمات علی انتظاری تقدیر و تشکر کرد و برای محمد اسماعیلی جوشقانی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلیجان آرزوی موفقیت کرد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1067048

وب گردی

وب گردی