طرح ترافیک جدید نداریم/ عوارضی برای ورود به طرح ترافیک اخذ نمی شود

معاون عمرانی استانداری تهران با اشاره به لغوطرح ترافیک در تهران گفت: محدودیت های طرح ترافیک و زوج و فرد تا اطلاع ثانوی برداشته شده است و طرح ترافیک جدید هم نداریم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد تقی‌زاده معاون عمرانی استانداری تهران در پاسخ به این پرسش که آیا طرح ترافیک جدید در تهران اجرا می شود گفت:‌ بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و شرایط فعلی کشور محدوده‌های طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران لغو شده است و هیچ گونه طرح ترافیک جدیدی در تهران نخواهیم داشت.

وی گفت: با توجه به شرایط فعلی این محدودیت‌ها باید برداشته می‌شد تا تجمع انسانی در حمل و نقل عمومی نداشته باشیم و مردم از وسایل نقلیه شخصی خود بیشتر استفاده کنند تا جلوی بتوانیم جلوی شیوع کرونا را بگیریم.

بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و شرایط فعلی کشور محدوده‌های طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران لغو شده است و هیچ گونه طرح ترافیک جدیدی در تهران نخواهیم داشت

معاون عمرانی استانداری تهران گفت: با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا باید از تجمع‌های انسانی جلوگیری شود و در حمل و نقل عمومی شاهد اوج این تجمعات بودیم.

وی درباره آخرین اقدامات در خصوص عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک گفت: با تصمیمات اتخاذ شده اجرای محدوده طرح ترافیک تا اطلاع ثانوی لغو شده است و این موضوع به معنای عدم دریافت عوارض است.

معاون عمرانی استانداری تهران درباره بازگشایی پارک‌ها و بوستان‌ها نیز گفت: بعضی از پارک‌ها هنوز باز نشده‌اند و برای بوستان های که باز شده اند نیز تصمیماتی اتخاذ می شود.

تقی‌زاده تاکیدکرد: ‌تا اطلاع ثانوی و اعلام ستاد ملی مقابله کرونا و مجموعه وزارت بهداشت، محدوده طرح ترافیک برای هیچ یک از گروه‌های جامعه بازگردانده نخواهد شد.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1067077

وب گردی

وب گردی