50 درصد افزایش پژوهانه برای تحقیقات مرتبط با کرونا و رونق تولید

مدیرکل امور کتابخانه ها، مجلات، انتشارات علمی و علم سنجی دانشگاه آزاد گفت: دستاوردهای تحقیقاتی مرتبط با کرونا و جهش تولید، امکان بهره مندی تا 50 درصد افزایش امتیاز پژوهانه را دارند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی جهان مدیرکل امور کتابخانه ها، مجلات، انتشارات علمی و علم سنجی دانشگاه آزاد با بیان اینکه دستاوردهای تحقیقاتی مرتبط با کرونا و جهش تولید، امکان بهره مندی تا 50 درصد افزایش امتیاز پژوهانه را دارند، گفت: در بحث اعطای پژوهانه و به منظور ترغیب اعضای هیأت علمی به انجام پژوهش های ماندگار ملی و ایده هایی که به حل مشکلات کشور کمک کنند، براساس تبصره 3 از ماده 1 آیین نامه پژوهانه تشویق مضاعف در نظر گرفته خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: امکان افزایش تا 50 درصد امتیاز فعالیت‌های پژوهشی معطوف به رفع مشکلات کشور در آئین نامه ارتقا نیز پیش بینی شده و لذا فعالیت های پژوهشی مرتبط با ابعاد مختلف کرونا و زمینه ساز رونق تولید فعلا از این مزیت در حوزه پژوهانه برخوردار خواهند شد.

جهان افزود: در نظر گرفتن تشویقی های مادی و معنوی به منظور ایجاد انگیزه در محققان گام بزرگی در جهت حل مشکلات کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067083

وب گردی

وب گردی