پرتاب ماهواره نظامی توان  استراتژیک سپاه را بیش از پیش ظاهر کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: پرتاب ماهواره نظامی توان  استراتژیک سپاه را بیش از پیش ظاهر می کند. در حالی که پیش از این کشورهای عضو باشگاه فضایی دستکم پس از 11 بار تلاش ناکام در نهایت توانستند به این موفقیت برسند. 

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از زنجان، علیرضا فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: طی ماه های اخیر جهان درگیر پدیده بزرگی به نام کرونا شده و تمامی اذهان عمومی معطوف به این مسئله شده است؛ اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در کنار کمک به نظام سلامت به استراتژی‌های خود نیز توجه جدی دارد.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موفق شد ماهواره نظامی خود را در اولین تلاش بر مدار قرار دهد.اگر نگاهی به تجربه کشورهای دیگر داشته باشیم، متوجه خواهیم شد که این کار را با دفعات و آزمون و خطا انجام داده اند.

فیروزفر ادامه داد: این موفقیت توان استراتژیک سپاه را بیش از پیش ظاهر می‌کند. در حالی که پیش از این کشورهای عضو باشگاه فضایی دستکم پس از 11 بار تلاش ناکام، در نهایت توانستند به این موفقیت دست پیدا کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد : این اقدام ، نشان می دهد قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران، به صورت شتابان در حال اوج گیری است و جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف و به صورت موزون، روز به روز قدرت خود را به رخ جهانیان می کشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به استمرار فعالیت‌های زیرساختی در شرایط حاضر گفت : فتح قله‌های سربلندی در شرایطی اتفاق می افتد که گردنه های سخت پیموده شود.

وی تاکید کرد: دشواری ها و مشکلات و تنگناهای دوران جنگ که بزرگترین تهدید می توانست برای کشور باشد به همت غیور مردان این مرز و بوم به فرصت های بزرگ برای رهایی از وابستگی تبدیل گردید.

فیروزفر در پایان خاطرنشان کرد: دوران حاضر نیز که با مشکلات و تهدیدات کرونا مواجه هستیم، می‌تواند فرصت های بزرگ برای کشور ایجاد کند چرا که از بستر چنین تهدیداتی فرصتها پدید می آید.

انتهای پیام /

کد خبر: 1067110

وب گردی

وب گردی