ولایتی  ارتحال آیت الله امینی را تسلیت گفت 

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پیامی، ارتحال حضرت آیت الله ابراهیم امینی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پیامی، ارتحال حضرت آیت الله ابراهیم امینی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتحال مجتهد جلیل القدر و عالم ربانی مرحوم حضرت آیت‌الله ابراهیم امینی، یار و همراه همیشگی امام و رهبری که عمر با برکت خویش را در راه اعتلاء نام بلند اسلام، ترویج معارف اهل بیت(ع) و پیروزی و توفیق آرمان ها و اهداف انقلاب و نظام سپری نمود موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

ایشان در دوران مبارزه و پس از آن به عنوان شخصیتی اثر گذار و برجسته در مسئولیت های مختلف از جمله پایه گذاری و تاسیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، امام جمعه شهر مقدس قم نیز منشا ثمرات ماندگار و ارزشمندی بودند که فقدان این مجتهد بزرگوار بسیار ناگوار و اندوهناک می باشد.

ارتحال این مجاهد نستوه و عالم وارسته را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران، حوزه های علمیه و روحانیت معظم، علاقه مندان، ارادتمندان، شاگردان و بیت معظم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

علی اکبر ولایتی

کد خبر: 1067115

وب گردی

وب گردی