محک با تغییر لوگوی خود به کمپین جهانی فاصله‌گذاری اجتماعی پیوست

محک به عنوان سازمانی که همواره دغدغه حفظ سلامت جامعه را دارد، به عنوان نخستین سازمان مردم‌نهاد در ایران همراه کمپین جهانی فاصله‌گذاری اجتماعی شد و با تغییر لوگو سازمان خود اهداف، اقدامات و دغدغه‌های خود را به آن پیوند زد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مدیرعامل محک با بیان آنکه در جوامع ملی و بین‌المللی بنگاه‌های اقتصادی، صاحبان کسب و کار به منظور تأکید بر لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی «لوگو» سازمان خود را تغییر داده‌اند، گفت: اقدام بین‌المللی تغییر لوگو برندهای مطرح جهان، می‌تواند زمینه بالابردن آگاهی جامعه نسبت به این بحران جهانی را بالا ببرد. محک نیز به عنوان سازمانی که همواره دغدغه حفظ سلامت جامعه را دارد، به عنوان نخستین سازمان مردم‌نهاد در ایران همراه این کمپین جهانی شد و با تغییر لوگو محک اهداف، اقدامات و دغدغه‌های خود در روزهای مبارزا با کرونا را به آن پیوند زد.

آراسب احمدیان گفت: محک به منظور حفظ سلامت جامعه و عمل به مسئولیت اجتماعی خود، فاصله‌گذاری اجتماعی را از نخستین روز شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته و در مطالبی که با پیوستن به این ایده بین المللی منتشر کرده به بیان خلاقانه اقدامات خود در زمینه مبارزه با شیوه کرونا، دغدغه‌ها و چالش‌هاى خود در این دوران، خدمات به کودکان مبتلا به سرطان و خانواده و اهمیت ارزش جان انسان‌ها در هر شرایطی پرداخته است.

وی گفت: تسهیل در پرداخت هزینه‌هاى دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان با تلاش برای حداقل حضور خانواده‌ها در محک، ایجاد بالاترین سطح استاندارد و امنیت بهداشتی در بیمارستان فوق‌تخصصی سرطان کودک محک، کاهش حضور پرسنل مؤسسه با شناسایی بسته‌های دورکاری، بازطراحی وبسایت محک برای دسترسی راحت نیکوکاران و ایجاد حساب کاربری در سایت و تسهیل پرداخت آنلاین، عدم فعالیت دفاتر جلب مشارکت و توزیع قلک تا ابتدای اردیبهشت ماه و آغاز فعالیت این واحدها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از جمله اقدامات محک در این زمینه است. لازم به ذکر است با توجه به تغییرات لحظه‌ای شرایط کرونا در کشور، این اقدامات توسط محک به صورت مستمر بررسی و به روز رسانی می‌شود. همچنین این اقدامات به صورت شفاف در وبسایت محک قابل دسترسی است.

احمدیان در پایان با اشاره به اینکه نیکوکاران در حال حاضر می‌توانند به طور مستقیم از طریق وبسایت محک برای تأمین هزینه ماسک و تجهیزات بهداشتی به کودکان مبتلا به سرطان کمک کنند، گفت: زندگی فرزندان کوچک محک سال‌هاست که با فاصله‌گذاری اجتماعی عجین شده است چرا که ضعف سیستم ایمنی بدن کودکان مبتلا به سرطان، آنها را در برابر کوچک‌ترین ویروس و میکروبی ضربه‌پذیر می‌سازد. قهرمانان کوچک محک برای پیروزی در مسیر مبارزه با سرطان سخت مبارزه می‌کنند و اکنون که شرایط برایشان سخت‌تر شده است، تلاش می‌شود با حفظ فاصله اجتماعی درمان آنها متوقف نشود. به امید آنکه با همدلی تمامی ارکان جامعه، کشورمان و همه جهان این روزهاى سخت را با سلامتی سپری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067117

وب گردی

وب گردی