پویش تجلیل از پاکبانان در  خط مقدم خدمت رسانی منطقه 13

مراسم پویش تجلیل از پاکبانان به عنوان سربازان خط مقدم خدمت رسانی شهری با حضور شهردار منطقه 13 ، معاونان اجرایی و شورایاری محله امامت و خیرین محلی ظهر امروز 6 اردیبهشت ماه در سرای محله امامت برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه 13 در این مراسم از پاکبانان به عنوان سربازان خط مقدم در مبارزه با کرونا یاد کرد و گفت : شما عزیزان در کنار سایر اقشار خالصانه در این شرایط بحرانی فعالیت کردید و با پاکسازی و نظافت سطح شهر گامی در راستای کاهش شیوع این بیماری بر داشتید.

وی با اشاره به راه اندازی پویش تجلیل از پاکبانان در این منطقه افزود: در کنار برگزاری طرح کمک مومنانه ، این پویش با هدف قدردانی از فعالیت های بی وقفه پاکبانان منطقه از محله امامت کلید خورد و در دیگر محلات این منطقه ادامه می یابد.

شهردار منطقه 13 ضمن گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت : یکی از برکات این ماه ، حس همگرایی و کمک به هنوعان است که این پویش نیز در این راستا در ماه مبارک رمضان کلید خورد.

در این مراسم که با رعایت اصول و موازین بهداشتی همراه با غربالگری پاکبانان برگزار شد ، 350 عدد سبد کالا شامل حبوبات ، لبنیات و غلات بین شرکت کنندگان توزیع شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067144

وب گردی

وب گردی