آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان برگزار شد

آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و علی سروری مجد مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت در این آیین با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: امیدوارم توفیق خدمت به نظام اسلامی و مردم عزیز کشورمان را بیش از گذشته داشته باشیم.

وی با قدردانی از زحمات ابراهیم چیرانی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت تصریح کرد: ایجاد وفاق و همدلی بین کارکنان، ایستادگی در برابر زیاده خواهی برخی از افراد، توجه به معنویت و اخلاق در دانشگاه و ... از اقدامات چیرانی در دوران خدمت است.

تربیت مدیران دلسوز و پایبند به ارزشهای انقلاب اسلامی در دانشگاه ها

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه معنویت و اخلاق محور اساسی درپژوهش و دانش است، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه خوش درخشیده است، چرا که بنیانگذارش امام خمینی (ره) و همواره از حمایت ها و نظارت مقام معظم رهبری برخوردار بوده است.

آیت الله فلاحتی بر تربیت مدیران دلسوز و پایبند به ارزشهای انقلاب اسلامی دردانشگاه ها به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد و افزود: تربیت نیروی انسانی پاک دست، فاضل، عالم و مجهز به دانش مدیریتی باید در دانشگاه صورت بگیرد تا شاهد مدیرانی متخصص و متعهد برای همه امور کشورباشیم.

دانشگاه آزاد اسلامی در استان گیلان در مباحث آموزشی و مدیریتی سرآمد است

محمود قاسم نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان نیز در این مراسم با قدردانی از زحمات تمامی افراد در ایجاد زیرساخت های مناسب دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در استان گیلان یکی از قطب های آموزشی استان است که در بسط و گسترش دانش اقدامات مثبتی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در استان گیلان در مباحث آموزشی و مدیریتی نیز سرآمد بوده است، اظهار کرد: این موضوع مدیون رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فعالیت های مدیران است. این دانشگاه همچنین در حوزه های فرهنگی نیز اثرگذار بوده و بسیاری از مناسبت های دینی را دراستان رهبری کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با قدردانی از زحمات دکتر چیرانی در زمان مسئولیت در دانشگاه آزاد اسلامی برای دکتر دوستار آرزوی توفیق در انجام امور محوله کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی نماد یک نهاد انقلابی خود اتکا است

در ادامه مراسم محمد دوستار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت دراین جلسه با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی است، گفت: این دانشگاه باید بتواند نماد تحقق آرمانهای امام خمینی (ه)، شهدا، انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری باشد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نماد یک نهاد انقلابی خود اتکا است، اظهار داشت: این دانشگاه همواره با تلاشهای خود باری از دوش دولت برداشته است. دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان بنا دارد تا رشد درآمدهای حاصل از فعالیت های غیرآموزشی، تقویت رابطه بین صنعت و جامعه، کمک به حل چالشهای کشور، ارتقاء فعالیت های فرهنگی و رشد فعالیت های آموزشی و پژوهشی را درصدرفعالیت های خود قرار دهد.

دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان درامور فرهنگی اقدامات مثمرثمری انجام داده است

همچنین ابراهیم چیرانی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت با ارائه گزارشی از اقدامات آموزشی، پژوهشی، فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در چند سال اخیرگفت: مستندسازی اموال، انجام مطالبات دانشجویی، گسترش درآمدهای غیرشهریه ای، ارتقاء وام دانشجویی، انجام طرحهای پژوهشی برون دانشگاهی، افزایش رشته های تحصیلی، انجام طرح های دانش بنیان، ارتقاء مجلات علمی و وضعیت مراکز رشد از جمله اقدامات این دانشگاه است.

چیرانی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان درامور فرهنگی نیز اقدامات مثمرثمری نیز انجام داده است، گفت: این دانشگاه همچنین درموضوع فعالیت هیأت های اندیشه ورز برای موضوع حکمرانی اسلامی پسا کرونا برنامه های دارد که درحال عملیاتی شدن است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067184

وب گردی

وب گردی