راه‌اندازی خط تولید ماسک توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد شهرکرد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: دانشجویان گروه جهادی فانوس حوزه شهید باکری در مبارزه با ویروس کرونا خط تولید ماسک را راه‌اندازی کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شهرکرد، مصطفی کیانی با تشریح فعالیت‌های حوزه بسیج شهید باکری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در مبارزه با کرونا اظهار کرد: بلافاصله بعد از شیوع ویروس کرونا جمعی از تشکل‌های دانشجویی از مسئولان استان چهارمحال و بختیاری برای جلوگیری از ویروس کرونا کمک خواستند و سپس چارت اصلی قرارگاه دانشجویی مقابله با کرونا و به‌دنبال آن کارگروه اقدام عملی که مسئولیت آن بر عهده‌ بسیجیان حوزه شهید باکری بود، تشکیل شد.

وی نامه به فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم و اعلام رسمی آغاز کار قرارگاه دانشجویی مبارزه با کرونا را در این راستا برشمرد و به دیدار با هوشنگ فولادی مسئول بسیج سازندگی سپاه قمر بنی‌هاشم چهارمحال‌ و بختیاری و ضدعفونی کارگاه برای راه‌اندازی خط تولید ماسک اشاره و انجام هماهنگی‌های لازم برای اقدامات عملی آینده را در این راستا عنوان کرد.

کیانی همکاری بسیجیان حوزه شهید باکری با مسئولان کارگاه تولید ماسک، بازدید سردار اکبری، سرهنگ فولادی و نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال‌وبختیاری از کارگاه تولید ماسک، مرحله نخست و دوم گندزدایی معابر شهری با همکاری گروه جهادی فانوس حوزه بسیج شهید باکری و حوزه حضرت رسول(ص) را از دیگر اقدامات بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برشمرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، مرحله سوم گندزدایی معابر شهری با همکاری گروه جهادی فانوس و حوزه حضرت رسول(ص)، کمک به غربالگری مسافران و ارائه کتاب حل مسائل به دانشجویان به صورت مجازی را از دیگر فعالیت‌‌های صورت گرفته عنوان کرد.

وی از آغاز ثبت‌نام مسابقه کتابخوانی دنیای صوفی خبر داد و اطلاع‌رسانی و برگزاری دعای کمیل مجازی در اولین سه‌شنبه سال ۹۹، گندزدایی میرآباد شرقی و غربی با همکاری گروه جهادی فانوس و حوزه حضرت رسول(ص) و کمیته آفرود، شرکت در رزمایش دفاع بیولوژیک، اطلاع‌رسانی برگزاری آنلاین جشن اعیاد شعبانیه را از دیگر برنامه‌های اجرا شده دانست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با اشاره به آغاز ثبت‌نام طرح ولایت کشوری برای گندزدایی معابر شهری تبیین کرد: دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی در این راستا فراخوان دادند و به ارائه سوالات متداول و پاسخگویی به آنها درباره طرح ولایت پرداختند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1067234

وب گردی

وب گردی