پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان فرهیختگان به پایان رسید

رئیس بیمارستان فوق تخصصی فرهیختگان گفت: باتوجه به کاهش آمار مبتلایان به بیماری کووید19، جذب بیمار کرونایی در بیمارستان فرهیختگان متوقف شده است و پاکسازی بیمارستان را آغاز کرده‌ایم.

حمیدرضا غلامرضایی رئیس بیمارستان فوق تخصصی فرهیختگان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره وضعیت بیماران بستری شده کرونایی در این بیمارستان اظهار کرد: باتوجه به کاهش آمار مبتلایان به بیماری کووید19، جذب بیمار کرونایی در بیمارستان فرهیختگان متوقف شده است و پاکسازی بیمارستان را آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: درحال حاضر 10 الی 12 بیمار کرونایی در بیمارستان فرهیختگان بستری هستند که باتوجه شرایط بالینی آن‌ها، تا انتهای هفته جاری تعیین تکلیف خواهند شد و مرخص می‌شوند. بخش‌های مختلف بیمارستان از جمله اطفال و اورژانس تا پایان هفته باز خواهد شد و بیمارستان به حالت عادی باز خواهد گشت.

غلامرضایی ادامه داد: بیمارستان فرهیختگان تا انتهای هفته جاری، با رعایت نکات بهداشتی آمادگی پذیرش بیماران عادی را خواهد داشت و درمانگاه نیز طبق روال گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

رئیس بیمارستان فرهیختگان تصریح کرد: از اواسط اسفندماه سال گذشته، حدود 200 بیمار کرونایی در بیمارستان فرهیختگان بستری و ترخیص شدند؛ همچنین حدود 30 الی 35 نفر از پرسنل بیمارستان به کووید 19 مبتلا شدند که خوشبختانه بهبودی کامل پیدا کردند.

وی گفت: خوشبختانه بیمارستان فرهیختگان در این مدت با هیچ گونه کمبود امکانات و تجهیزاتی مواجه نشد؛ البته از ظرفیت‌های خیرین و دانشگاه آزاد اسلامی نیز به نحو مطلوبی استفاده شد و هیچ گونه مشکلی نداشتیم.

غلامرضایی درباره هدف گذاری بیمارستان فرهیتخگان در سال جاری بیان کرد: سال گذشته 60 تخت را به بخش‌های مختلف بیمارستان اضافه کردیم؛ اما به دنبال این هستیم که تا انتهای سال جاری، 200 تخت جدید را در بخش‌های مختلف اضافه کنیم. همچنین با توجه به تاکیدات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، طرح پایش سلامت کارکنان و بخش‌های مرتبط با شیمی درمانی نیز به زودی راه اندازی خواهد شد.

رئیس بیمارستان فرهیختگان در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون هزار و 500 سی تی اسکن و حدود 900 تا 1000دیالیز کلیه در بخش های تازه تاسیس بیمارستان انجام شده است؛ حوزه پایش سلامت برای کنترل سلامت پرسنل دانشگاه آزاد نیز که به علت شیوع کرونا متوقف شده بود، به زودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067255

وب گردی

وب گردی