تولید 10 محصول برای مقابله با ویروس کرونا

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان از تولید 10 محصول برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

سیدهادی احمدی مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، درباره فعالیت این شرکت اظهار کرد: این شرکت دانش‌بنیان فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات پلیمری مورد استفاده در پزشکی آغاز کرده و در حال حاضر در چهار سبد پزشکی، آزمایشگاهی،دندانپزشکی و پوشش های پزشکی محصولاتی را تولید می‌کند. می‌توان گفت تقریبا بیش از 110 محصول مختلف را تولید کرده است.

وی تصریح کرد: اکثر تولیدات این شرکت متناسب با نیاز مصرف کننده وارد بازار شده است.

احمدی همچنین از تولید 10 محصول برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: شیلد محافظ مدل نقابی، کاورال 37 درجه، سرپوشه پزشکی، هایرسیک کاور، گان جراحی و بیمار، ماسک خود تنظیم، شیلد محافظ صورت، عینک یکبار مصرف، دستکش نایلونی، حوله یکبار مصرف و کاورشیلد برای ماشین‌ها از جمله این محصولات است.

وی تأکید کرد: از این تعداد 3 محصول(هایرسیک کاور، کاورشیلد برای ماشین‌ها، کاورال و شیلد محافظ صورت) تا به امروز در کشور تولید نشده است و ما برای اولین بار این محصولات را تولید کردیم. به عنوان نمونه میزان تولید شیلد صورت به طور میانگین در سال حدود 20 هزار بود؛ اما امروز میزان تولید به 26 هزار مورد رسیده است. می‌توان گفت تولید این شرکت چندین برابر افزایش یافته است.

احمدی خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است علاوه محصولات مورد نیاز بازار محصولات برای کودکان (ماسک و دستکش کودک)؛ همچنین پوشش ایزوله برای دندانپزشکی و محصولات اورژانسی تولید کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067291

وب گردی

وب گردی