جلسات مخفیانه مدیران پرسپولیس با اسپانسر مورد نظر

مدیران باشگاه پرسپولیس برای مطلع نشدن رسانه‌ها، جلسات خود با اسپانسر مدنظرشان را به صورت مخفیانه و بیرون از ساختمان باشگاه برگزار کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، باشگاه پرسپولیس در دوران مدیرعاملی ایرج عرب بلیت فروشی خود را به شرکت ریحان فیلم که مدیریت آن بر عهده یکی از دوستان نزدیک مهرداد هاشمی است، واگذار کرد اما بعد از شروع فصل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ناچار شدند بلیت فروشی خود را در اختیار شرکت توسعه و تجهیر قرار دهند که این موضوع همان زمان باعث شد حاشیه‌های زیادی در این خصوص به راه بیفتد.

این در حالی است که در بدو قرارداد با ریحان فیلم، این شرکت مبلغ 7 میلیارد تومان به پرسپولیس پول پرداخت کرد اما بعد از اینکه بلیت فروشی از این شرکت گرفته شد، این شرکت رسما از باشگاه پرسولیس شکایت کرد و خواهان 7 میلیارد پرداختی خود به این باشگاه شد. این موضوع باعث ناراحتی مهرداد هاشمی شد به طوری که او با ایرج عرب مدیرعامل وقت پرسپولیس دچار اختلاف جدی شده و رسما از سمت خود در باشگاه پرسپولیس نیز استعفا کرد. هاشمی زمانی به هیئت مدیره پرسپولیس برگشت که محمدحسن انصاری‌فرد جایگزین عرب در مدیرعاملی پرسپولیس شده بود.

در دوران مدیریت انصاری‌فرد نیز باشگاه پرسپولیس تمایلی برای همکاری با شرکت نامبرده نشان نداد تا چالش‌هایی هم در این زمینه بین هاشمی و انصاری‌فرد به وجود بیاید. بعد از این مسائل، باشگاه پرسپولیس در آبان ماه سال گذشته قراردادی را با شرکت آتیه داده پرداز به عنوان کارگزار برند امضا کرد اما بعد از استعفای انصاری‌فرد از مدیرعاملی پرسپولیس، هاشمی خواستار کنار گذاشتن این شرکت از کارگزاری پرسپولیس شد و در این میان دوباره خواستار همکاری با شرکت ریحان فیلم شد!

در همین راستا روز جمعه نمایندگان این شرکت در باشگاه پرسپولیس حاضر شده و جلسه مهمی را با هاشمی و رسول‌پناه برگزار کردند که وقتی این خبر رسانه‌ای شد، دلخورری مدیران پرسولیس را به همراه داشت. مدیران فعلی پرسپولیس انتظار نداشتند این جلسه که در بی‌خبری رسانه‌ها برگزار شده بود، رسانه‌ای شود. هاشمی که می‌خواست در فضای بی‌خبری و در سکوت کارها را پیش ببرد برای رسانه‌ای نشدن جلسه بعدی راهکار جدیدی در پیش گرفت.

مرد همه کاره این روزهای پرسپولیس امروز دومین جلسه خود با مسئولان ریحان فیلم را برگزار کرد. این جلسه از ساعت 14 آغاز شده اما هاشمی برای اینکه رسانه‌ها این بار از محل برگزاری این جلسه باخبر نشوند این جلسه را در مکانی خارج از ساختمان محل باشگاه برگزار کرد. به نظر می‌آید مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس در تلاشند تا زمانی که در این باشگاه مسئولیت دارند با اسپانسر جدیدی وارد همکاری شوند و ‌توجهی به تبعات فسخ یک‌طرفه قرارداد ندارند

کد خبر: 1067298

وب گردی

وب گردی