مالباخته، سارق را کشت

 معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری عاملان جنایت مرگ یکی از سارقان باغ خبر داد و گفت: سارقان که برای سرقت به باغی در جاجرود رفته بودند توسط مالکان دستگیر و بر اثر ضرب و جرح وارده یکی از سارقان کشته شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ کارآگاه علی گودرزی گفت: ساعت یک و نیم بامداد دهم فروردین ماه از طریق بیمارستان امام حسین (ع) یک فقره فوت مشکوک به کلانتری ۱۰۶ نامجو اعلام شد.

وی گفت: باحضور مأموران کلانتری و تأیید خبر اولیه مشخص شد متوفی مرد جوان ۴۰ ساله است که توسط اورژانس تهران از خیابان اتحاد به بیمارستان منتقل و فوت کرده است بلافاصله موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل و کارآگاهان اداره دهم اعلام شد.

این مقام انتظامی گفت: در بررسی‌های اولیه ظاهری متوفی آثار ضرب و جرح در بدن وی مشهود بود که کارآگاهان موضوع را به مرجع قضائی اعلام و به دستور بازپرس جسد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه با آغاز تحقیقات جنایی هویت متوفی " سهراب ۴۳ ساله " شناسایی و مشخص شد که متوفی چندین فقره سابقه کیفری در سال‌های اخیر دارد، افزود: در ادامه کارآگاهان راهی محل کشف جسد شدند و در تحقیقات میدانی، تصویری شخصی که در حال کمک کردن به عوامل اورژانس است، بدست آمد.

گودرزی در ادامه گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی هویت این فرد را بنام سامان که شخص دورگردی است، شناسایی کردند.

وی گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات مشخص شد خانم جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۴۷ گلبرگ از فقدان همسرش بنام سهراب اعلام شکایت کرد و گفت چندروز است از همسرم خبری ندارم که بلافصله با دعوت وی و رویت تصویر جسد کشف شده، همسر فقدانی شناسایی شد.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه کارآگاهان 28 فروردین ماه سامان را دستگیر و به اداره دهم منتقل کردند، ادامه داد: سامان گفت که هشتم فروردین ماه من به اتفاق سهراب برای سرقت از باغی در محدوده جارود رفتیم، ولی از شانس بد ما سه نفر در باغ حضور داشتند که ما را دستگیر کردند و تا آنجای که جا داشت ما را کتک زدند و رهایمان کردند.

وی گفت: سامان اظهار کرد از آنجایی که حال من نسبت به سهراب مساعد بود با اورژانس تماس گرفتم و او را به بیمارستان منتقل کردند و اطلاعی از فوت او نداشتم.

این مقام انتظامی گفت: یکم اردیبهشت ماه کارآگاهان با هماهنگی‌های قضائی راهی باغ اعلامی شدند و در یک عملیات پلیسی هر سه متهم را دستگیر و در تحقیقات اولیه به ضرب و شتم هر دو سارق معترف شدند و اعلام داشتند، ما در باغ در حال استراحت بودیم و ناگهان متوجه حضور دو سارق شدیم که در حال سرقت فنس‌های آهنی بودند. بلافاصله دستگیرشان کردیم و پس از ضرب و جرح هر دو را رها کردیم و اطلاع را از فوت نداشتیم.

سرهنگ کارآگاه گودرزی در پایان گفت: با توجه به دستگیری عاملان جنایت و اعتراف صریح به ضرب و جرح هر سه متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067324

وب گردی

وب گردی