جشنواره شهید ابراهیم هادی برگزار می‌شود

دبیر اجرایی جشنواره شهید ابراهیم هادی گفت: این جشنواره با هدف اشتراک گذاری ایده‌ها و تجارب دفاتر عضو اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در مبارزه با کرونا برگزار می‌شود.

محمدامین جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از برگزاری جشنواره شهید ابراهیم هادی خبر داد و گفت: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برای زنده نگهداشتن نام شهدا و اعلام پایبندی به آرمان‌های شهدا، اسم جشنواره را به نام شهید والا مقام شهیدابراهیم هادی قرار داده است.
وی ادامه داد: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تلاش دارد در جشنواره شهید ابراهیم هادی با شناسایی و تقدیر از ایده‌ها و تجربیات برتر دفاتر عضو این اتحادیه در وضعیت شیوع ویروس منحوس کرونا، زمینه‌های لازم جهت اشتراک گذاری و استفاده بیش از پیش این تجربیات ارزنده را فراهم شود.
دبیر اجرایی جشنواره شهید ابراهیم هادی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان بیان کرد: در این جشنواره از دفاتر عضو اتحادیه که در شرایط ویروس کرونا مبادرت به برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های متنوع کردند، تقدیر می‌شود.
وی ادامه داد: شیوه برگزاری جشنواره شهید ابراهیم هادی به این صورت خواهد است که در فراخوانی ایده‌ها و یا تجربیات دفاتر که از اول اسفندماه ۹۸ تا پایان اردیبهشت ماه ۹۹ برگزار شده است، جمع آوری و پس از داوری هر دفتر در یک بخش برگزیده خواهد شد.
جعفری در پایان خاطر نشان کرد: ایده‌ها و یا تجربیات فوق باید ویژه شیوع بیماری کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها باشد و مهلت ارسال آثار از ۶ اردیبهشت تا ۶ خرداد سال جاری خواهد بود. همچنین در این دوره جشنواره هر دفتر امکان ارسال ۲ ایده و ۳ تجربه (برنامه اجرا شده) را خواهد داشت.
انتهاب پیام/
کد خبر: 1067330

وب گردی

وب گردی