احتمال برگزاری امتحانات علوم پزشکی شهید بهشتی به صورت مجازی

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: ترجیح می دهیم که آزمون های پایان ترم به صورت مجازی برگزار شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد مهدی صدوقی با اشاره به شرایط آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: می دانیم ترم تحصیلی که در حال حاضر در آن قرار داریم طولانی تر از حالت معمول خواهد بود و ممکن است این ترم تا پایان تابستان طول بکشد.

وی افزود: زمانی که آموزش های مجازی دانشگاه به پایان برسد برای آزمون های پایان ترم هم برنامه های متعددی داریم. البته در این میان آزمون های میان ترم توسط اساتید برگزار شده و سامانه های متعددی برای اجرای آزمون ها وجود دارد و جای نگرانی نیست. این سامانه ها، سامانه های استاندارد آزمون هستند و در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی وجود دارد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار کرد: در این شرایط برای ارزیابی دانشجو می تواند فقط امتحان پایان ترم ملاک نباشد و در طول ترم اساتید، دانشجویان و فراگیران را به شیوه های مختلف ارزیابی می کنند.

وی گفت: می توانیم امتحانات پایان ترم را هم به صورت مجازی برگزار کنیم و نیازی به آزمون حضوری نباشد. اگر در تعداد کم هم نیاز به آزمون های حضوری باشد و اگر مجبور شدیم می توانیم در آزمون را سالن های بزرگ و با فاصله گذاری برگزار کنیم. با این وجود ترجیح می دهیم که آزمون ها به صورت مجازی برگزار شود.

صدوقی یادآور شد: البته با توجه به طولانی شدن ترم، آزمون ها هم به تاخیر خواهد افتاد اما در هر صورت امکانات لازم برای برگزاری آزمون ها در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی وجود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067499

وب گردی

وب گردی