۵۹ بیمار مبتلا به کرونا در شهرداری تهران شناسایی شدند

 مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران از شناسایی ۵۹ مبتلای به کرونا در شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: از نهم فروردین تاکنون بیش از ۶۶ هزار کارگر و کارمند در شهرداری پایتخت غربالگری سلامت شده و تست مربوط به کرونا برای آن‌ها انجام گرفته که نتیجه تست کرونای ۵۹ نفر از این افراد مثبت بوده است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با بیان اینکه این طرح فقط یکبار انجام می‌شود، تصریح کرد: در اجرای این طرح افرادی شناسایی شدند که از ابتلای خود به کرونا خبر نداشتند و ما آن‌ها را تحت مراقبت قرار دادیم.

چوبینه با بیان اینکه ۱۵ هزار نفر از این افراد، جزء کارگران و پاکبانان شهرداری بودند، گفت: نیرو‌های ما با حضور در مراکز اسکان کارگری، وضعیت سلامتی آن‌ها را بررسی کردند. از نیرو‌های دورکار نیز درخواست کرده‌ایم برای انجام غربالگری به مراکز شهرسالم مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران ادامه داد: ۵۳ تیم پزشکی شرکت شهرسالم به مناطق و سازمان‌های شهرداری اعزام شده‌اند تا غربالگری و پایش سلامت کارکنان و کارمندان را انجام دهند و این غربالگری در ۱۸ درمانگاه شهرسالم و دو پایگاه ویژه نیز در حال انجام است.

وی افزود: در صورت شناسایی افراد مبتلا به کرونا، آن‌هایی که چندان وضع نامناسبی نداشتند، در کلینیک‌های شهر سالم تحت تدابیر مراقبتی اولیه قرار می‌گرفتند و سپس برای استراحت و رسیدگی بهتر در منزلشان بستری می‌شدند و آن‌هایی هم که وضع وخیمی داشتند، به بیمارستان‌ها ارجاع می‌دادیم.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت:‌بیش از هزار پزشک و پرستار قرارداد همکاری با شرکت شهرسالم دارند که برخی از آن‌ها خرید خدمت بوده و برخی کارمند شهرداری هستند.

وی در پاسخ به اینکه پیروز حناچی شهردار تهران چند بار تست کرونا انجام داده است گفت:‌ شرکت شهرسالم 2 بار تست کرونا برای حناچی انجام داده که خوشبختانه در هر دو بار نتیجه تست منفی بوده است.

چوبینه در مورد وضعیت شهردار منطقه ۱۳ نیز گفت: وی وضعیت جسمانی خوبی دارند و فعالیت کاری خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067537

وب گردی

وب گردی