اولویت مدیریت شهری در مرکز تهران ؛ پروژه های کوچک مقیاس محلی

شهردار منطقه 11 در نشست بررسی پروژه های کوچک مقیاس محلی گفت: یکی از سیاست های اصلی ما در سال 99 اجرای پروژه های کوچک مقیاس بر اساس سند توسعه محلات و مطالبات مردم است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، نصراله آبادیان در نشست بررسی پروژه های کوچک مقیاس محلی اجرای این پروژه ها را به عنوان سیاست اصلی و اولویت های مدیریت شهری در سال 99 عنوان کرد و افزود: اهتمام ما امسال بر روی پروژه های کوچک مقیاس است که بر اساس دستورالعمل نحوه شناسایی و اجرای پروژه ها اجرایی خواهد شد و ملاک عمل نیز سند توسعه محلات است که پیش از این با مطالعات کارشناسی و نیاز سنجی های محله ای با توجه به مطالبات مردمی تدوین شده است.

آبادیان با تأکید بر فراهم آوری زیر ساخت اجتماعی اجرای پروژه ها از طریق شورایاران، ذی نفعان، حوزه همسایگی، سازمان های اداری موجود در محله ها و ... آماده سازی یک اتاف محلی را برای ایجاد سند مثبته اجتماعی و فرهنگی حائز اهمیت دانست .

شهردار منطقه 11 همچنین ارتقای دامنه تحقق اهداف محیطی را لازمه اجرای پروژه های محلی عنوان کرد و گفت: به همین منظور برگزاری کارگاه توجیهی در سرای محله و صحبت با شورایاران و مردم در مقیاس محلی مفید خواهد بود و باید به مطالبات همسایگان توجه شود تا بتوانیم رویکرد اغنایی را در محیط رقم بزنیم.

او با بیان این که می توانیم از طریق کارگاه های توجیهی راهبردهای پروژه ها را تدوین کنیم ؛ بر بهره مندی از تجارب دفاتر تسهیل گری تأکید کرد و اظهار داشت: هر محله سناریوی خاص خود را دارد. این پروژه ها از جنس اجتماعی هستند و بستر اجتماعی باید کاملا مهیا باشند.

آبادیان گفت: با توجه به تعهداتی که در محله ها ایجاد کرده ایم تحقق سند توسعه در آینده اهمیت دارد و پروژه هایی که برای اجرا معرفی خواهند شد بر همین اساس انتخاب می شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067545

وب گردی

وب گردی