تولید 50 مدل دستگاه CNC برای صنایع مختلف/ صادرات محصول  به 6 کشور

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان از تولید 50 مدل‌ دستگاه مختلف در حوزه CNC خبر داد و گفت: این دستگاه‌ها در 7 رشته مختلف اعم از صنایع فلزی، چوب، سنگ، شیشه، کاشی و سرامیک کاربرد دارد که تمام محصولات با تکیه بردانش و توان داخلی بوده است.

سیدرضا موسوی مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، با اشاره به اینکه این شرکت در حوزه طراحی و ساخت سیستم‌های اتوماسیون صنعتی ودستگاه‌های سی ان سی(CNC) فعالیت می‌کند اظهار کرد: تا به امروز 50 مدل‌ دستگاه مختلف در حوزه سی ان سی تولید کردیم که از این تعداد 40 مورد سی ان سی و مابقی دستگاه‌های خط تولید و مونتاژ است.

وی ماشین آلات CNC دریل (سوراخکاری)، cnc برش و حجاری سنگ، فرز چوب (منبت) تک اسپیندل و مولتی اسپیندل و برش cnc هوا گاز و برش پلاسما را از جمله دستگاه‌های تولیدی این شرکت دانش‌بنیان عنوان کرد و افزود: این دستگاه‌ها در 7 رشته مختلف اعم از صنایع فلزی، چوب، سنگ، شیشه، کاشی و سرامیک کاربرد دارد که تمام محصولات با تکیه بردانش و توان داخلی بوده است.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان ادامه داد: تولید این شرکت براساس نیاز شرکت‌ها تولید می‌شود تا جاییکه اکثر تولیدات این شرکت دانش‌بنیان به کشورهای عراق، سوریه، آذربایجان، ونزوئلا، افغانستان و تاجیکستان صادر می‌شود.

وی تولید سه محصول جدیدCNC در راستای صنعت چوب و فلزات را یکی از برنامه‌های مهم این شرکت عنوان کرد و گفت: تا زمانی زیربنای بانکی کشور و مسائل بوروکراسی ادرای برطرف نشود جهش تولید محقق نمی‌شود باید مسئولان کشور قوانین بانکی را بازنگری کنند تا موانع سد راه تولیدکنندگان ایجاد نکنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067632

وب گردی

وب گردی