پیاده‌روهای تهران اجاره‌ داده می‌شود؟

رئیس شورای شهر تهران از ارسال لایحه بهره‌برداری از پیاده‌روهای تهران توسط شهرداری خبر داد و گفت: در این لایحه به موضوعات مختلف از جمله اجاره پیاده‌راه به برخی اصناف اشاره شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران،‌ درباره لایحه بهره‌برداری از پیاده‌روها که توسط شهرداری تهران به شورای شهر ارائه شده است، گفت:‌ این لایحه دارای آئین‌نامه و جزئیات مفصلی است که در حال حاضر همکاران ما در کمیسیون مربوطه در حال بررسی آن هستند.

وی افزود: فعالیت در پیاده‌روها قانوناً ممنوع نیست و در قالب این لایحه نیز قرار نیست که پیاده‌رو به فروش برسد چرا که سندی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: در صورت تصویب این لایحه در صحن شورا و رای موافق اکثر اعضا، امکان اجاره فضای پیاده‌راه برای برخی از مشاغل از جمله برخی از رستوران‌ها و اغذیه فروشان امکانپذیر خواهد شد.

هاشمی با تأکید بر اینکه لایحه بهره‌برداری از پیاده‌راه‌ها هنوز در صحن شورا بررسی نشده است گفت:‌ پس از بررسی ابعاد این لایحه در کمیسیون مربوطه در شورای شهر موضوع بهره‌برداری پیاده‌راه‌ها در صحن به بحث و گفت‌وگو گذاشته می‌شود.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1067671

وب گردی

وب گردی