ثبت‌نام طرح بهارانه کتاب ۹۹ آغاز شد

ثبت‌نام در طرح بهارانه کتاب ۹۹ از امروز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت آغاز شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در طرح بهارانه کتاب ۱۳۹۹ از چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت در سامانه اینترنتی این‌طرح آغاز شد. این‌طرح بناست از ٢٠ اردیبهشت تا ٣ خرداد در سراسر کشور برگزار شود.

به‌این‌ترتیب کتابفروشی‌های سراسر کشور می‌توانند از امروز چهارشنبه با مراجعه به سامانه اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت‌نام در این‌طرح اقدام کنند.

کتابفروشی‌های عضو طرح‌های پیشین خانه کتاب، برای تایید شرکت در طرح بهارانه کتاب ۱۳۹۹، نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود، شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

بر اساس این گزارش طرح بهارانه کتاب، طرحی تشویقی است که طی سال‌های اخیر از سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ارائه یارانه به مخاطبان است. این طرح در قالب عیدانه، تابستانه و پاییزه پیش از این برگزار می‌شد که این دوره به دلیل برگزار نشدن نمایشگاه کتاب تهران اولین دوره برگزاری طرح بهارانه کتاب است. در این طرح کتابفروشی‌هایی که در این طرح ثبت نام کرده باشند کتاب‌های خود را با درصدی تخفیف به مخاطبان ارائه می‌کنند که هر مشتری با ارائه کد ملی خود می‌تواند تا سقفی که اعلام می‌شود از تخفیف‌ها بهره ببرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067672

وب گردی

وب گردی