گراسیمتس: همه برنده انتقال سردار آزمون می‌شوند

مهاجم پیشین تیم زنیت سن‌پترزبورگ اعلام کرد همه با انتقال احتمالی سردار آزمون به یک تیم بزرگ اروپایی برنده می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، سرگئی گراسیمتس در بخشی از مصاحبه بلندش با اسپورت ویکند روسیه درباره تمایل تیم‌هایی مثل اتلتیکو مادرید، سویا و ناپولی برای جذب سردار آزمون در فصل تابستان سال جاری میلادی اظهار داشت: این یک اتفاق عالی است که او مورد توجه تیم‌های بزرگ اروپا قرار گرفت. این نتیجه موفقیت‌آمیز کار سردار آزمون و اعضای کادر فنی تیم زنیت است. اگر این بازیکن میل به حضور در لیگ‌های قدرتمندتری داشته باشد باید او را در همین مسیر قرار دهند. در این صورت همه برنده این انتقال می‌شوند.

مهاجم پیشین تیم زنیت سن‌پترزبورگ ادامه داد: باور دارم که سردار آزمون در سن‌پترزبورگ توانست خودش را نشان دهد. در زمان بازی برای تیم‌های روستوف و روبین‌کازان از چنین موقعیتی برخوردار نبود. بدین‌خاطر این مهاجم ایرانی شروع به نمایش بهترین فوتبالش در زنیت کرد! وقتی آزمون به زنیت انتقال یافت هیچ کسی فکر نمی‌کرد آزمون ستاره توانمندی است که با او امکان صعود تیم زنیت به مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد.

سرگئی گراسیمتس در واکنش به این پرسش که چرا زنیت با داشتن اهداف بلندپروازانه‌ای باید سردار آزمون را بفروشد، گفت: یک اختلاف‌نظر وجود دارد. برای بازیکن پول زیادی می‌دهند ، اما زنیت هم می‌خواهد باشگاه بزرگی باقی بماند. بنابراین بحث درباره این موضوع همیشه امکان‌پذیر است.

کد خبر: 1067762

وب گردی

وب گردی