حسن زاده: هم مجتبی جباری داریم هم عنایتی!

سرمربی تیم امیدهای استقلال می گوید در این تیم استعدادهای درخشانی حضور دارند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا حسن زاده در مورد انتشار فیلمی از یکی از بازیکنان جوان استقلال و معرفی او به نام مجتبی جباری آینده فوتبال گفت: بله او امیرحسین خدامرادی است که اتفاقا بسیار هم بازیکن خوبی است، هم تکنیک دارد، هم سرعت و هم بسیار بازیکن خوش فکری است.

او ادامه داد: فقط امیرحسین خدامرادی نیست ما در همه پست ها بازیکنان خوبی داریم. آقای گل لیگ امیدها بازیکن استقلال است که می تواند به بازیکنی شبیه به رضا عنایتی تبدیل شود. ما در همه پست ها بازیکن داریم، به عنوان مثال یک مدافع وسط 185 سانتی متری داریم که بسیار خوش فکر است و یا بازیکنی در پست هافبک دفاعی که به راحتی پاس 40 متری می دهد.

سرمربی امیدهای استقلال در پاسخ به این سوال که آیا آنها توانایی بازی در لیگ برتر را دارند یا نه هم گفت: تنها ضعف آنها تجربه است که با بازی کردن حل می شود وگرنه این بازیکنان همه فاکتورهای لازم را دارند. یادم هست وقتی بازیکنی مثل پاشازاده از رده پایه به بزرگ های استقلال آمد منصورخان پورحیدری خیلی روی او حساس بود و ما هم کمکش کردیم و دیدید که چه بازیکن بزرگی شد.

رضا حسن زاده در پایان گفت: من جای سرمربی استقلال بودم حتما چند بازیکن را به تیم بزرگسالان اضافه می کردم چون اگر آنها بازیکنان بزرگی بشوند سال های سال برای استقلال ماندگار می شوند ضمن اینکه حضورشان هزینه ای هم روی دست باشگاه نمی گذارد و از طرف دیگر برای خود آنها هم انگیزه بزرگی ایجاد می کند که در فوتبال پیشرفت کنند.

منبع: ورزش سه

کد خبر: 1067763

وب گردی

وب گردی