آغاز طرح سفیران گام دوم انقلاب از ۱۴ اردیبهشت‌ماه

مرحله اول طرح سفیران گام دوم انقلاب اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از ۱۴ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرحله اول طرح جامع مطالعاتی 《سفیران گام دوم انقلاب》 با محوریت آشنایی با کشورهای حوزه مقاومت از ۱۴ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.
محمد جواد خالقی در گفت‌وگو با ایسکانیوز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: باتوجه به هدف و اهمیت طرح سفیران گام دوم انقلاب مبنی بر بیانات رهبری در عرصه بین الملل و آشنایی با ساختار کشورهای مقاومت محور موضوع مرحله اول این طرح خواهد بود.
دبیر اجرایی طرح سفیران گام دوم انقلاب ادامه داد: در مرحله اول طرح سفیران گام دوم انقلاب قرار است که شرکت کنندگان با کشورهای محور مقاومت ( عراق، سوریه ، لبنان ، یمن ، فلسطین ) در موضوعات نظام سیاسی کشور ها، وضعیت اقتصادی و سیاسی و فرهنگی آنها، مختصری از تحولات گذشته دولت‌ها اطلاعات و آگاهی لازم را کسب کند.
وی اضافه کرد: ضرورت توجه به چنین مباحثی جدای از آنکه در محتوا و فهم مسائل منطقه مهم است، در بیانیه گام دوم انقلاب تحرک جدید نهضت بیداری اسلامی که یکی از جریانات اثرگذار در معادلات بین‌الملل بوده بر اساس الگوی مقاومت عنوان شده است. این مرحله می‌تواند به شناخت بهتر کشورهای محور مقاومت برای تحلیل واقع بینانه و فهم مسائل از سطح منطقه‌ای تا فرامنطقه‌ای کمک کند.
خالقی در پایان خاطر نشان کرد: در مرحله اول طرح سفیران گام دوم انقلاب جزوه آشنایی با ساختار نظام سیاسی کشورهای حوزه مقاومت که در واحد بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور تنظیم و تدوین شده است و برای مطالعه در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. بعد از یک بازه زمانی مشخص آزمونی با 25 سوال از شرکت کنندگان گرفته خواهد شد.
انتهای پیام/
کد خبر: 1067777

وب گردی

وب گردی